måndag 2 april 2012

Så var det måndag...

Sov skitdåligt i natt igen...Vad är detta för Jetlag jag fått :) Gick o la mig vid midnatt, somnade till men vaknade snart igen och så höll det på hela natten...Sjukt! Natten till igår sov jag ju jättegott!! Ja ja det är tur man bara dräller omkring och umgås med folk :) Inget direkt jobbigt i varje fall!

Gårdagen spenderades med Shopping på ICA & ÖB :D Vet inte hur fasen jag ska få med allt...Så många grejer man saknar och man vill ha med hem, Jag köpte bl a 2 st 3-pack med extrakryddad Bearnaise sås :D Gott till grillat ...choklad mousse från ekströms med crisp :) Classic Kaffe - Gran Dia hela bönor, capuccino från Gevalia till Brad, Makaroner :D På ÖB blev det det vanliga, massa Fishermans salmiak smak, godis, planterings frön - Vitkål och gräslök liksom :) Stearinljus, massa servetter och Disktrasor :D Klarar inte av disktrasorna i USA, vanliga jäkla minihanddukar - värdelöst! Nä så Wettex får importeras :) Tror det får bli stopp på shoppandet nu...ska in en sväng på godishavet också förstås ;) Men det är allt! Nä måste köpa födelsedagspresent till Brad också :) Vet inte vad jag ska hitta på??? Så här ser bordet med shopping ut och då har jag 2 påsar med påskpynt och lite saker från mormor och morfar utöver detta....

Men som sagt jag kommer ju snart hem igen och det som inte får plats nu.....:D

Gårdagen började med en slapp morgon...Moster och Morbror tittade förbi :) Det var härligt att se dom! Sen drog vi iväg först till ICA här i Lerum sen till ÖB ute i Sisjön vi var ganska snabbt klara så åkte hem och lämnade av allt innan vi åkte ner till Jonsered för att fira Karls födelsedag! Det var himla smarrigt och härligt att se dom, speciellt mina syskonbarn :) Jonte, nu längre än sin Far :D Nattis som bubblar på som vanligt :D Jonathan är ju så kär och vara kär i den åldern, med nån i ungefär samma ålder - fy fan... Hon var arg på honom igår och detta tog upp hela hans värld! Hon var arg för dumma saker också, så jättejobbigt för stackarn...han va så ledsen!! Fick hans mosters hjärta att blöda :) Tur Nathalie fortfarande inte håller på med sånt i varje fall :D Usch o fy för tonårskärlek, den är ju så stark och ologisk och bara så hemsk och samtidigt så fantastisk <3

Vi åkte hem vid 20.30 tiden, folk jobbar ju så ....:D

Idag ska jag fixa med all min shopping kanske provväga och se vad jag har att göra med :) Tvätta lite tror jag dessutom, stryka mina kläder inför morgondagen.... kanske slappa lite framför animal planet också :)  Sen i eftermiddag är det dags för tjejträff i Lerum!!! Ska bli himla mysigt! Sarah, Elle och Anna :D Ska bli riktigt gott att bara hänga lite....

Imorgon är ju orsaken till min hemresa...Morfars Begravning!! Har nog fortfarande inte riktigt sjunkit in att han är borta så kan bli en riktigt jobbig dag! Mamma och jag ska åka hem och köpa nåt riktigt gott att äta efteråt så imorgon blir en mamma kväll!

Svinkallt är det här också föresten....fy skjutton! Igår blåste det och var riktigt rått och bedrövligt - jag har nog tur ändå dock, solen skiner :) Läste om det fina vädret hemma i Colorado och längtar lite smått hem till värmen :) Längtar faktiskt efter min man och min hund också....

Resten av min tid här hemma är fullbokat...jösses. På onsdag ska jag in till Stan och träffa Lisa ( få en hårklippning ) sen ska vi träffa Malin occh Frida för lite middag på stan :) Torsdag ska jag åka in till Jobbet och ta en AW med mina kollegor...träffa Fredrik mfl efteråt :) Fredag ska vi ha påskmiddag här för släkten, påskafton bowling och lite trevligt med Kusiner mfl, Påskdagen är öppen men har väl tänkt mig att göra nåt med mina vänner då också - puh ...Annandagen - lugnt hemma med familj, packa! Sen åker jag hem på tisdagen igen!! Tur jag stannar längre till sommaren för detta är ju riktigt jobbigt :D:D:D:D Kul men jobbigt :D

Hittade WiFi i huset så kunde skicka över lite bilder från telefonen ...har inte tagit så många men ändå ...Så här får ni lite bilder av vad jag gjort hitills :



Ha en härlig Måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar