söndag 1 april 2012

Söndag :)

Idag är det lite lungare...:D Jag och mamma ska åka till ÖB och shoppa lite, sen handla massa godis innan vi ska hem till Syrran o Karl för att fira hans födelsedag!! :) Trevlig dag!

Gårdagen var jättetrevlig också! Började med att slänga allt skräp i kylan, sen hämtade Janette upp mig och vi åkte ner till Allum, lite shopping och fika. Massa babbel, så kul att höra allt nytt och allt skvaller :D  Jag fick skjuts till Östra sjukhuset och åkte spårvagnen hela vägen till Järntorget, där jag träffade Mathias :) Det blev några goda öl på Bishops, dom kändes billiga med sina 65 kronor efter att ha druckit skitöl för samma pris kvällen innan :D Jag sprang över till Abbe för en Kebab till middag :D Fick såklart inte betala - jag har saknat Abbe, min favorit turk, kan man importera en kebablagande turk till USA???!!:D Naturligtvis glömde jag mina shopping påsar då jag sprang till spårvagnen lite senare...Tur Mathias var kvar och drack upp sin öl så han kunde ta med det :D Får se om vi hinner ta vägen om och plocka upp det idag...Köpte mig 2 scarfs, schampoo o balsam och lite annat smått o gott - bl a en svensk heminredningstidning :D Och en smarrig Loka av ny smak :D

Nä nu är det dags att göra sig iordning så vi kan ge oss iväg :D

Hörs igen - Ha en härlig söndag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar