onsdag 9 januari 2013

Inte vilken onsdag som helst...

Eller jo egentligen är det ju det, men vi har bokat vår resa till England i Mars :D Kusin Peter ska äntligen bli en ärbar man, med fantastiska Lindsey ska han knyta sig :) Vi är sååå glada för hans skull och för Lindsey såklart som gifter in sig i vår fantastiska familj :) Ska bli underbart att få komma till Europa lite extra detta året och få se min underbara familj lite extra - vi åker den 20 Mars härifrån, landar i London den 21:e - förhoppningsvis så ska vi spendera ett antal dagar med min Bästa Linda och hennes familj i London området, innan vi åker vidare upp till Skottland med tåg för några dagars härlighet och sen vidare till Macclesfield ( strax utanför Manchester ) Vi åker inte tillbaks hem till Denver förrän den 2:a April - Brad tar lite extra ledigt innan och efter hans Springbreak!!! WOhooooooooo!!! Så nu har man något att se fram emot igen!!!

Idag ska det jobbas igen...Seniorcenter lunch igen dock så det underlättar dagen! Förhoppningsvis behöver hon handla lite också det tar ju minst en timme :D Fick lite extra jobb dessutom, så jag jobbar även Lördag morgon! Jag sa det att nä jag kan inte jobba hela dagen, men från 7 till 12 kan jag - Broncos spelar ju playoff game kl 14 så :D Så nu ska man behöva gå upp kl 6 på lördag också...blä! Men men man kan ju inte vara nejsägare! Dessutom är det hos en av Farfars bästa vänner så bäst man passar sig :D

Gårdagen var spännande! Theresa hade ju bestämt sig för att hon skulle gå på Yoga!! På seniorcenter....Kl 10.15 började det. Vi kom dit och alla i rummet var runt 60 skulle jag tippa på, Theresa behövde min hjälp med allt...komma ner på mattan, sitta upp, när hon skulle stå upp så fick jag hålla i henne så hon inte skulle trilla, men nä hon skulle minsann fortsätta :D I mitten nånstans så kommer instruktören med en stol och säger du kan göra alla övningar från stolen :D Theresa var smått irriterad över att den där kvinnan inte tyckte hon klarade av att göra övningarna! :D:D:D:D:D Jag pratade med instruktören efteråt och vi planerade nästa veckas klass :D Tur hon var en väldigt trevlig kvinna som ville att Theresa skulle fortsätta om hon ville :) Efter Yoga så var det lunchdags, Jag hittade ett roligt bord för henne att sitta vid och där hade hon det väldigt roligt! Dom skrattade och tjoade hela lunchen! Vi åkte hem efter det och satte oss ner vid tv´n - Theresa berättade massa historier från sin ungdom ( samma jag hört så där 20 gånger redan ) sen somnade hon! Jag kunde städa undan lite under tiden, sen var det dags att gå hem :) Om alla dagar var såna så hade jag inte haft några problem alls! På Fredag fyller Theresa år så jag sa till henne igår att du får välja, Friday Fiest på Seniorcenter eller lunch på nån trevlig restaurant - håller tummarna för Seniorcenter :D

CSN Skickade mig just en betalningsplan, oförändrad, men tror den gick automatiskt då jag fick medelande i morse om att dom skulle gå igenom mina papper igen....Jag funderar faktiskt på att bli olaglig om dom inte kan ge mig lite bättre förutsättningar, jag har bett om ett förslag på att betala av hela lånet men det vill dom såklart inte för då förlorar dom ju pengar! Jag tänker köra hårt mot hårt om dom inte ger mig nåt vettigt...Ni får si och så här mycket kontant nu - eller ingenting alls!!! Välj själva! Jag struntar i Kronofogden - Brad får köpa oss ett hus i Sverige sen om det behövs :D ÄT MIN SKIT ERA IDIOTER!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

Nu ska jag ta och äta lite frukost och försöka få bokat vårt hotell, det funkar inte - fattar inte alls, funderar på om jag måste boka via en USA site??!?!!!

Ja ja vi får försöka lite till!

Ha en fin Onsdag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar