onsdag 30 januari 2013

Onsdag - Kallt som satan :)

Snön är vit och stenhård på marken...-16 Grader igen....

Så idag på morgonen har jag skickat svar til CSN, mitt 10:e ...denna gången var det mer ett förtäckt hot, ta vad jag erbjuder eller få inga pengar alls :D Ooops är man amerikaniserad när man kör på så hårt????!!!

Idag ska jag jobba, med ett par denna gången...Hon är en söt tant ganska nyopererad så går omkring så där bra och vill alldeles för mycket, så jag ska mer vara hennes verktyg till vad hon behöver hjälp med - Han: en stygg, arg, skällande grinig gubbe!!! Han skäller och gapar på sin stackars fru så hon inte vet vad hon ska ta vägen...det första hon sa igår till Chef-Brad var, "kan du göra något åt hans Temperament Igår sa han Fuck Off till mig och att han skulle sätta mig på ett nursing home" Öh kan bli spännande det här....Ska bara jobba 4 timmar idag dock, tur :) Kan ni tänka er en Gubbe på närmre 90 bast ens säga såna saker??? Helt galet!!! Bara han inte säger Fuck off till mig för då får han passa sig.....

Ikväll kommer Linda över en sväng, ska bli mysigt att umgås lite :) Hon har en visning av ett hus här uppe och Farmor o Denny saknar sina barnbarn så dom vill få lite mer tid med dom...Kalas för oss :D Saknar att ha Linda nära nåt oerhört...bara kunna gå över och babbla av sig - sicken lyx det var!!!!!

När jag kommer hem efter jobbet ska jag försöka tvätta undan resten av tvätten och sen fixa in dom sista artiklarna i MG Systemet, bara några stycken typ 100 :) Jag är såååååå tacksam över att ha vänner som hjälper en när nöden kräver :D Igår så skickade jag till slut över filerna till Daniel, som fixade till dom på nolltid - varpå jag läste in dom och det funkade :D:D Nästa gång ska jag nog fråga honom med en gång istället för att riva mig i huvudet tills det blöder!!!! Väl värt en middag på Sinclairs i sommar :D

Brad var helt slut igår, ingen aning om varför...Han somnade innan kl var 8 på kvällen...Sov som en stock till 22.30 sen gick han upp o la sig och somnade lika snabbt igen, sovmorgon hade han idag också så gick inte upp förrän nästan 6.30 Är han trött ikväll så får jag skicka honom till en doktor eller nåt - Själv skrev jag lite mail och fixade med SWEA listor samtidigt som House var på TV, kollade ett avsnitt av Grey´s anatomy under tiden - väldigt spännande kväll :D

Nä nu får jag sätta lite fart, ska vara hos Arga familjen om 1,5 timme :D

Ha en fin Onsdag (kväll)

2 kommentarer:

  1. Kan bli en spännande dag på jobbet! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!! Gick alldeles utmärkt detaljer i dagens blogg :D

      Radera