söndag 27 januari 2013

Söndag...och gör jag inget vettigt idag så dör jag av tristess :D

Njae kanske inte, men gårdagen var slapp rakt igenom det enda jag gjorde var att gå på promenad med Bode och sen åka o handla :D Lagade mat också men annars var jag stadigt placerad på soffan :) Säkert precis vad jag behövde :D Men efter en sån dag så blir jag rastlös!

Min man undrade om min bil kännts konstig...inte mer än vanligt säger jag :) Han bara du har ju för fan kört omkring med nästan punka på ett däck - öhhh det märkte jag inte...bilen är ju inte den stadigaste i vanliga fall så hur ska man märka sånt liksom :) Oopsi... Så idag måste antingen han eller vi åka till svärfar med min bil o fixa :) Nä dom kommer hit istället...

Nä idag tänkte jag mig lite tvätt, under tiden jag fixar MG jobbet (hinner jag inte klart så blir det i morgon bitti för det sista) imorgon är det seniorcenter och ett litet besök hos theresa som gäller...sen hem och tvätta mer - Tisdag tänkte jag städa huset!!! Ska snöa på tisdag så perfekt dag att hålla sig hemma och hemmafrua...Onsdag ska jag ju jobba hela dagen, sen får vi se hur det blir med jobb och annat resten av veckan!!!! Håller tummarna för en endags vecka men vi får se, man har lite jour liksom!

Jag måste säga att jag är glad att jag sa ifrån lite grann om att jag inte var bekväm med min situation på plats denna veckan! I detta fallet var jag verkligen inte kvalificerad till att sköta jobbet och dessutom känner jag familjen - vilket aldrig kan vara bra!!! Jag kände att Laura inte riktigt hörde mig men det gjorde Chef-Brad så det var värt att sjunga ut :) Förhoppningsvis så får jag mer träning innan dom skickar ut mig till ett sånt allvarligt fall igen!

Nä nu får jag sätta fart, frukost, promenad och sen jobba - då leverantören förstört listorna så måste jag korrigera dom själv...dom säger dom inte ändrat nåt alls, det kan jag bevisa dom har :D Tykna är dom också dom där svenskarna :D

Ha en fin söndag :)

2 kommentarer:

  1. heja syrran!!! klar och tydlig stämma! Beundrar ditt mod ska du veta KRAMAS!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puss o tack :) Var nervöst att behöva säga att jag kan inte :D:D:D:D Har jag nog aldrig sagt förut...;) KRAMAR TILLBAKS I MÄNGDER

      Radera