måndag 9 september 2013

Måndag igen...fasen vad helgena går snabbt!

Ju mer man har att göra på veckorna, desto snabbare går helgerna också - nån mer som insett detta??!!! Har ingen alls lust med nåt idag :) Men men, bara o köra på!! Förhoppningsvis så kan jag få lite klarhet i hur mycket jag ska jobba på Thrive i framtiden, denna veckan, om jag ska jobba där vill säga ;) Finns väl risk att efter Torsdagen så har dom fått nog av mig :D I all ärlighets namn så hade jag INTE blivit upprörd :)

Så helgen, jo den bestod av härlig skype mys med Andreas, jag pimplade i mig 4 hela öl (små)och ett halvt glas vin :) Sen var det färdig druckit alkohol för mig :) Brad städade min bil och tvättade den under tiden...han kom in med jämna mellanrum och klagade över hur smutsig den var ;) Nu hade ju inte jag bett honom om att städa den så han fick ju liksom skylla sig själv :D Vi åkte till Tara och Steve för lite god mat och umgänge - kändes helt ok att dricka vatten o Gingerale efter att ha haft mitt lilla party tidigare under dagen! Vi var väl hemma vid midnatt och Brad satte på tv´n...jag hade tänkt att gå o lägga mig men hamnade av nån anledning i soffan jag också...varpå jag vaknar helt förvirrad där kl 04.15 på morgonen :D Gick upp o la mig ett tag till, sen var det upp och iväg med hundar som gällde! Vi kom hem och åt lite frukost innan vi drog iväg till John och Shaheen med stolar och bord inför helgens Carnival dom ordnar för Shaheens kusinbarn! Ani har svår diabetes och försäkringsbolaget betalar inte för en sån lyxsak som en insulin pump...tjejen är 4 år!! Så tack o lov så finns såna människor som Shaheen som tar tag i saker och får nåt gjort! Vi ska såklart gå dit och spendera massa onödiga pengar som oavkortat går till Ani´s insulinpump med följande kostnader!!! Det är nästa helgs stora aktivitet det...:) Efter vi lämnat av stolar åkte vi till King Soopers en snabbis och sen hem och Football söndag hela dagen :D Vi grillade lite kyckling m.m till middag innan det var dags för mer football...

Det är som jag säger, i ett par veckor tycker jag det är jättekul med Football hela dagar...sen får det äna räcka :) Kollar såklart alla Bronco´s matcher men sen får det gärna hända nåt emellan :)

Nu ser jag fram emot en vecka med svalare hösttemperaturer och middagar ej gjorda på grillen...Man tröttnar på grillat efter en så här lång sommar :D

Denna veckan ska vi försöka få beställt ny säng m.m på IKEA, vi orkar ju inte åka ner ända dit en veckodag så hoppas på att vi kan beställa online och få det hemlevererat ;) Vi ska även iväg till Kohl´s, dom har rea på Keurig kaffe maskin och vi har dessutom 30% på det så här måste det handlas! Annars är det väl bara jobb och hundar mestadels - Brad har Softball på onsdag, jag tjejträff på Fredag...That´s it :D

Nu ska jag ta o gå och duscha, måste ju iväg till Seniorcenter idag innan jobb så får åka hyfsat tidigt...Undrar hur Cooper kommer gilla att var i sin Kennel 2 timmar mer än vanligt?!?!?! Vi får väl se :D

Ha en fin Måndag (kväll)


 









Äntligen känns det som hösten är på väg :D:D:D:D:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar