tisdag 10 september 2013

Tisdag blev det ju då också ja....

Igår var en lång dag kändes det som...Jag åkte till Seniorcenter och jobbade med svärmor, sen direkt till Jerry som säger...Har du nån specialare du kan göra till middag?! Men jösses, ja men visst så säger jag: jo men jag hämtar lite kött från frysen och gör nån gryta...Vi har ingen potatis säger Jerry...nä men ni har ju potatismos från igår - asgarv och titta på mig som jag var dum i huvudet - jag tappade det och sa det - ärligt talat om du säger åt mig att hitta på nåt så får du väl låta mig hitta på nåt också...gillar du det inte så säger du det och då gör jag aldrig om det - vill du ha det på exakt ditt vis så får du väl för fasen tala om exakt hur du vill ha det då??!!! Och du behöver ju inte sitta där och vara ohyfsad!!!!!! Nä ok We´ll try it your way but it sure doesn´t sound very good - Nä men varsågod o tala om vad du vill jag ska göra då! Ibland alltså....

Vi åkte till Costco efter detta och stannade på Famous Dave´s för lunch - tur dom har en hyfsad sallad för allt annat är med sötsliskig äcklig BBQ sås!

Va ?! Dåligt humör? Nu förstår jag inte alls :D

Hem efter det och jag satte igång med maten efter att ha kånkat in allt ifrån bilen...Åskan och ösregnet var vänligt och avvaktade tills jag fick in den sista lådan med saker i garaget sen jäklar:)
Jag åkte därifrån precis i tid kl 5 och kom hem och där stod Brad och fixade mat...Cottage Pie istället för Korv med bröd, sicken lycka!!!! Vi spenderade kvällen med football - och slapp på soffan! Väldigt skön kväll!

Idag ska jag försöka få beställt vårt nya sovrum online :) Orkar inte åka ner till IKEA om vi inte måste!!! Sen är det dags att jobba på Thrive igen och jag vet inte alltså kanske ska jag hoppa av detta???! Hinner ju inte med nåt alls när jag jobbar så här mycket!!!

Ska försöka bli av med min huvudvärk nu först dock! Kanske dags för tablett intag....Måste var väderskiftningen...japp idag har vi än så länge 16 grader och det är grått med duggregn :) Härligt men huvudet gillar inte dessa skiftningar!!! Imorgon blir en bättre dag :D

Ha en fin Tisdag (kväll)


Så här går det när man låter ett stycke valp sköta sig själv en stund - Bode´s säng är uppäten :D:D:D:D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar