lördag 17 september 2011

Lördag...fortfarande Aj men något bättre :)

Nu är min hund hemma igen i varje fall och snart kommer maken hem :) Ser fram emot en helt händelslös och lugn lördag!! Kanske nån god take away mat så vi slipper göra nåt alls!:) Eller rester? Har en halv Burrito i kylen och lite mat från igår... Tror Brad kommer vara helt utmattad efter 3 dagars konfererande och festande så nog nåt sånt det får bli :D Är själv ganska trött efter gårdagens vinpimplande och sen mer öl framför brasan på uteplatsen! Trevligt var det men det tar på krafterna :D Sexpartyt var ju ganska trevligt också såklart..hon som hade partyt var en riktig Cheerleader wannabe...tycker synd om hennes man som antagligen får höra Wohoooooooooooo hela tiden, tänk er det i Sovrummet med massa stygga leksaker :D:D:D wohoooooo a little bit harder wohooooo *ASG* stackars sate!!!

Igår var jag och svärföräldrarna och lunchade på El Jardin, kollade in festlokalen som vi ska ha och pratade med chefen! Det var riktigt trevligt och nu tror vi att allt är under kontroll med den biten...bara alla adresser kvar :D Och skriva dom naturligtvis...jag har börjat leta upp adresser på whitepages jösses vad tid det tar! Så nu har jag bestämt att jag ska spara alla adresser jag letat upp för framtida bruk :D Behöver en ny adressbok bara!

Så min skada känns som det bättrat sig något men är fortfarande inte bra...men nu är jag ganska övertygad om att det "bara" är musklerna! Kan absolut inte lyfta vänster armen, skratta gör alldeles för ont och nysa är katastrof - naturligtvis går jag omkring och nyser hela tiden, helt utan anledning! Hoppas det blir bättre tills på måndag - ska ha Oskar hela dagen och han har vart väldigt kramig och velat bli buren på sistone - Helt omöjligt om det inte blir bättre!! Skulle flytta på bilen igår - gick knappt! Måste ju ratta med vänstern och det var så gott som omöjligt...men men efter mycket möda och stort besvär så....Så blir det inte bättre kan jag ju inte köra bil heller - alltså blir vi fast här hemma hela dagen, inget kul!!! Kanske får ta hjälp av en väldigt trevlig kvinna som också är hemma på dagarna, som bor ganska nära dessutom - Hon borde känna sig träffad just nu :D Ja ja vi får se, kanske mirakulöst tillfrisknar tills dess ;)

Nä nu ska jag hämta min bok och sätta mig på uteplatsen tills min kära man kommer hem - har faktiskt saknat honom, det är ju en bra grej :D 

Ha en underbar lördag ( kväll ) Kram På er

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Så himla kul att kunna läsa om allt du företar dig! :)
    Saknar dig jättemycket! <3
    Varför går du inte nån kurs med Bode? Lydnad, agility eller nåt sånt, du har ju tiden till det! :)

    Puss å Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Goaste :) Så roligt att du läser min blogg :) Känns gott att kunna skriva om allt man gör när man inte kan berätta i person :)
    Saknar dig massor <3
    Tror jag ska försöka hitta nån kurs att gå med honom...det känns som det är nödvändigt efter detta!! :D
    Massa puss å kram tillbaks!!!

    SvaraRadera