måndag 12 september 2011

Måndag igen

Fast inte vilken måndag som helst - Football Monday! Bronco´s spelar ikväll så blir Football och kul hos Linda o Mike ikväll! :D Igår såg vi första matcherna hos dom också sen gick vi över hit för resten av kvällen :)

Mitt Fantasy lag är värdelöst jag har minst poäng i hela vår liga!! Helt absurdt, mina spelare är antingen helt plötsligt skadade eller så suger dom bara! ja ja imorgon kan jag byta ut dom jävlarna :D jag har 19 poäng den andra i våran liga som har lägst poäng har 60 tror jag :D:D:D Fast min QB spelar ikväll plus jag har två Runningbacks som borde kunna ge mig lite mer poäng...:) Håll tummarna :D

Det var även en liten marknad precis bakom vårt hus igår...lite utställarbord, mat, musik och en clown som fixade ballonger och ansiktsmålnningar för barnen - Fy bubblan så trist! Jag gick dit i kanske 45 minuter, satt och pratade med Peg & Denny sen hem igen!! sicket slöseri av tid!! Mycket mer tidseffektivt att kolla på Fotboll i soffan med en öl :D Michelle hade ställt ut så hon kom hit på en välförtjänt drink efteråt - blev en mycket trevlig kväll! Jag slängde ihop lite pasta medans ungarna spelade wiii :)

Ska försöka åka iväg till Total Beverage och King Soopers idag, tror jag hittar dit utan GPS eller så väntar jag tills Linda kommer hem så vi kan åka ihop :D Hon har en extra stol till Oskar så vi kan ta min bil :) Annars tänkte jag bara dammsuga våning 2 och kanske slänga i en tvätt...Inget mer spännande idag! Ska planera min vecka också, Brad åker ju iväg på Onsdag och kommer inte hem förrän på lördag - helt själv i flera dagar...betyder ju att jag måste ta Bode på ordentliga promenader alldeles själv, så nån annan träning behövs ju inte denna veckan heller :D Har ett bra ställe där han kan springa löst på kvällen så han får nog nöja sig med en lättare morgonpromenad och bättre kvällspromenader i slutet på denna veckan :D Måste ju få ordning på det hela så säkert bra att jag blir tvingad!! :D

Nä men man kanske skulle sätta lite fart här så man är redo för dagen sen :)

Ha en fin Måndag ( kväll )

 

4 kommentarer:

  1. Ja tänk så mycke lättare livet blir när man kan ta sig till sällen för egen maskin :D:D Bara på det och ut att köra.

    Du har säkert rätt i att det är bra att bli tvingad att gå promenader med Bode men var försiktig så du inte blir omkulldragen :D:D puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Japp skönt att inte behöva be om skjuts :D:D Omkulldragen...kanske ska gå nånstans där man kan mjuklanda :D Puss

    SvaraRadera
  3. Det är ju inte så långt till marken ivf...om man nu ska tänka positivt, det ska man ju...tänk att det snart gått en månad...fasiken vad jag saknar dig :) puss

    SvaraRadera
  4. Nä det är ju inte det...bara hoppas han inte släpar med en hur långt som helst också:D:D Positivt tänkande japp!!! :) Ja det är otroligt va, snart en hel månad!!!! Saknar dig som bara den också :( Puss o Kram <3

    SvaraRadera