tisdag 13 september 2011

Tisdag då ja...:)

Gårdagen blev ju rätt spännande...Tog mig till Total Beverage och King Soopers alldeles själv, utan GPS och jag hittade hem igen :D Inte så svår väg men ändå :)

Efter det så var det ju football och japp mina spelare var duktiga :D Tog mig från 19 poäng till 80 så jag är nöjd! Nu får vi se hur denna veckan går!! ;) Att det kunde vara så kul med lite fantasy football....Hade en trevlig eftermiddag / kväll hos Linda & Mike, god mat och första matchen för dagen var jättekul, Bronco´s matchen var dödligt trist :) Brad o Mike somnade som små stockar!! Fast det gör dom ju jämt, killar här borta klarar inte riktigt av att jobba och hålla sig vakna på kvällarna ( nu ska jag inte dra alla över en kam men det verkar ju så i varje fall ) - fick Brad välja så skulle han gå o lägga sig 20.30 varje kväll!!!!!???!!!! Ibland håller han inte längre än till 21 - Man är inte riktigt van vid det där hemmifrån! Känner nog ingen som nånsin går och lägger sig innan 22 i varje fall! Vanligare är väl 23 tiden till o med :) Ja ja det ska nog gå o tränas bort med tiden, det också!!!!

Idag ska jag tvätta lite till innan Oskar kommer hit i några timmar...annars inget speciellt idag innan Brad kommer hem - Idag ska det bli IKEA så vi kan boka vårt kök!!! Dom har öppet till 21 här så blir en kvälls visit...om mannen kan hålla sig vaken vill säga :D:D Vi får se om vi hinner få det färdigt innan mamma kommer, men annars blir det klart när det blir klart :) Ingen panik liksom vi har ju allt vi behöver, även om det inte är vackert!

Imorgon åker Brad iväg på sin konferens, så vet inte hur jag ska spendera mina kvällar...Imorgon ska jag nog spendera dagen med Kathy och fixa inbjudningar och annat - får nog middag också ;) Sen torsdag / fredag vet i skjutton, får nog leta i min feta kontaktlista och se om nån vill leka nån av kvällarna :D Kan va rätt skönt att inte göra nåt också faktiskt, så jag får se! Gör jag saker på dagarna så blir jag ju inte så rastlös - Beror ju dessutom på om min käre man tänker ge mig pengar också, svårt att göra nåt utan cash, även här borta :D Ska försöka ge mig iväg på lite utflykter med en lånad GPS så jag lär mig hitta här också. Eventuellt funderar jag på att åka nånstans där Bode kan springa av sig ordentligt!?! Har en Dogpark i Brighton - men den är ju väldigt nära, kanske hitta nåt liknande på nåt annat ställe lite längre bort...Vi får se vad vi hittar på!

Nä om man skulle ta och ta sig i kragen och göra nåt vettigt, dagarna går konstigt fort trots man inte har ett jobb att gå till :D

Ni får ha en härlig Tisdag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar