onsdag 28 september 2011

Vilken rutin människa jag är ...

Idag måste jag -  om bara drygt en timme kl 7.45 åka iväg till Brighton och Wallmarts parkeringsplats för att hämta pappren på bilen och lämna tillbaks plåtarna till Andy som vi köpte bilen av...Det känns helt oöverkomligt att behöva ge sig iväg så tidigt :D:D:D Jag är ju uppe i ottan på mornarna men jag sitter ju o skrotar, bloggar, dricker kaffe mm i timmar!! Är jag ändå vid Walmart så tidigt så får jag ju shoppa lite också - så jobbigt!! Inget kul bara mat o såna dumheter! Ja ja jag överlever nog...men det liksom pajade min plan lite - ska ju städa hela övervåningen och nu känns det som flera timmar bara försvann pg a detta!!! Får snabba mig med shoppingen så kanske jag är hemma till 9 - 9.30 igen?!?!?!

Gårdagen blev en riktigt bra dag - vi körde Amerikansk sightseeing! Alltså körde bil upp över Guanella Pass, stannade där träden var vackra, gick eventuellt ur bilen annars tog vi fotona innifrån :D Det var inte bara vi som gjorde detta kan jag säga! Känns lite avigt att inte promenera omkring...men vi hann ju se så mycket mer istället! Får bli en hike en annan dag med hundar! Bode fick vara hemma igår!
Vi åkte upp till Georgetown och igenom, sen påbörjade vi uppgången till Guanella pass därifrån...när vi kom ner på andra sidan så var vi ungefär i staden Bailey :) På vägen hemåt så stannade vi på en korvkiosk - en riktig korvkiosk ( förutom att dom inte hade potatismos då ) Där avnjöt vi korv o pommes till lunch! Inte dumt alls!! Var hemma i Henderson till kl 15 ungefär åkte vid 9 så en halvdagstripp kan man säga :D

Hände inte så mycket mer än det igår, Brad kom hem vi åt middag och kollade på två avsnitt av en Ny serie vi hade spelat in - 2 broke girls! Riktigt roligt faktiskt! Gick o la oss tidigt! :)

Idag ska jag ju då iväg till Brighton och sen är det städning för hela slanten...Ska bli fräscht på övervåningen nu också!!! Brad spelar basket ikväll så kan få ha en kväll när jag kollar Greys Anatomy och annat tjaffs som jag vill se :D:D  Inte nån direkt spännande dag men nyttig! Vill inte ha massa städ att göra till helgen! Så det får bli klart innan!! :)

Nä lägger in lite foton från Gårdagen - det är vackert här nu! Sen blir det dricka färdigt kaffet och en dusch innan avfärd!!

Ha en fin Onsdag (kväll)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar