onsdag 7 september 2011

Onsdag - Husfrudag :D

Japp så är det...Linda jobbar, Ingen Oskar då blir det tvätt och städ och allmän pilldag :) Men just nu är det morgon kaffe och slappemorgon :) är man bara effektiv sen så hinner man ju både och plus eventuellt en såpa eller 2 :D Judge Judy ligger högt på listan :D klassas säkert inte som en såpa här men jag tycker det är en riktig såpa ;)

Det blev ju tyvärr ingen Golden igår...åsk oväder uppe i dom trakterna och det vill man inte bli fast i :) Så vi körde shopping istället :) Behövde badkläder och ett par typ capribyxor...blev inget av det :D Men ett par cargobyxor som man kan rulla upp och spänna fast en liten bit upp på vaden :) en styck kjol, 3 toppar och en härlig tröja - påminner om en hederlig gammel Helly Hansen jacka, den blå :D Allt det för 70 dollar - kan man annat än älska Ross - dress for less :D  Vi hamnade en sväng på Bath, Body & Beyond också - kunde ha shoppat loss som en tok där inne - vi behöver ALLT! Men vågar inte riktigt bara lägga grejer på Lindas kredikort utan att kolla med husbonden...( mina likvida medel är ju då väldigt begränsade så tänker inte köpa hemgrejer för dom inte ) som tur är måste Linda tillbaks och köpa en badrums"hylla" till så då jäklar :D Måste ha 2 såna jag med, fick plats med hur mycket som helst på liten yta, perfekt! Dom hade massa annat kul också som jag nog måste ha :D Signat upp mig på deals så nu har jag 20% av på en vara och det kommer mer erbjudanden i brevlådan snart :D Tjohooooo ;)

Bode verkar ha fått min mag baskilusk han också...sov hela dagen igår och sen kräktes han ett gäng gånger, stackarn! Han verkar må lite bättre idag...trots att han ligger på sin stol och snarkar som en björn just nu :) Han åt sin frukost och ville busa på morgonen, igår brydde han sig inte alls om nåt!!! Det verkar jag också göra faktiskt, må bättre alltså! Gick o la mig innan 22 igår, Brad blev nog lite orolig för första gången då....Han lägger sig tidigare än småbarn gör, han behöver sin sömn...:D det brukar inte funka för mig men igår gick det utmärkt! Vad utmattad man kan bli av en sån här grej! Förstår det om man har en riktig maginfluensa eller så men detta?! Ja ja känner mig i varje fall mycket piggare idag och har inte känslan över att villja kräkas så kanske till o med kan äta frukost idag :D

Nä om man skulle sätta fart med en tvätt och lite sånt...kan ju hända nåt kul på eftermiddagen, så bäst att känna sig klar med allt, eller hur??!!:D

Ha en riktigt bra och härlig Onsdag ( kväll ) :)

Kram På Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar