söndag 4 september 2011

Söndag...

Fantasy Football Draft Dag...

Idag är det dags för Football Draft...vi tjejer har en egen liga :) har naturligtvis ingen aning om vad jag sysslar med men det blir nog bra ändå, jag känner liksom igen namnen från skvallerpressen, hoppas dom snubbarna är bra :D Jag och Linda ska ta oss downtown till en pub och köra våran med 8 andra tjejer! 25 dollar och då får vi dricka hur mycket öl vi vill under 2 timmar :D Kan det bli annat än kul?!?! Efter draften ska vi hem hit för mer fest med killarna som då är klara med sin draft :) Grillning och yardgames står på schemat - ett gäng öl lär det ju också bli såklart :D

Mår illa och magen känner sig allmänt i uppror idag - drack inte så mycket igår så det är ju knappast det :) Nåt jag åt kanske? Eller bristen på mat intag under dagen?? Magen kände sig faktiskt smått upprörd hela dagen igår så säkert samma sak! Får försöka bota det med öl sen! Annars har magen klarat sig mycket bättre än vanligt efter ankomst hit - det är där min Jetlag brukar sitta, kanske bara försenad sån grej!?! Hoppas det går över, förjäkligt om dagen skulle bli förstörd av nåt sånt! Det var en trevlig Babyshower föresten - bara en endaste lek, lite yardgames plockmat och grillning i en en park :) Det var kalasväder också, lagom varmt! Fick faktiskt sätta på en tröja framåt kvällen! Helt ok dag helt enkelt! :D 

Imorgon är det Labor day och som sagt dags för en dag vid sjön så bara o ta nya tag! Vi ska på middag hos svärföräldrarna efteråt och planera vår reception, så vi blir väl inte kvar allt för länge...

Nä får räcka med detta inlägget idag, ska lägga mig på soffan i en halvtimme och se om magen vill lugna sig :D

Ha en skön söndag! Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en jättetrevlig dag och kväll och att magen lugnar ner sig :) Mamsen

    SvaraRadera