måndag 19 september 2011

Måndag...& Aj är fortfarande Aj....

Fy fasen vad tröttsamt att ha ont!! Stoppar i mig dom bästa pillren Brad har, dom hjälper lite en stund men sen kommer det tillbaks och man får inte ta dom mer än vad 8:e timme!! Skitpiller!! Mina svenska Treo är slut nu...Skit, skit, skit! Bode har i natt lekt värmekudde åt mig - han har legat spoon med mig halva natten, med nosen på min onda axel och sin varma kropp väldigt mjukt på min onda sida :D Tänk om vi kunde legat så hela dagen så hade nog värken försvunnit på nolltid :D:D:D

Stackars Oskar kommer ha en urtråkig dag idag...han är ju inte direkt en stillasittande, pysslande kille - däremot gillar han ju att städa, kanske får städa ut lite skåp :D:D:D Jag kan ju inte göra ett skit, inte ens köra bil ju! Blä! Slutgnällt!

Helgen blev extremt lugn...inte ens football hos Linda o Mike igår, vi var hemma själva och kollade! Jag var så trött så kanske det bästa men ändå! Fredagen blev ju i varje fall rätt kul så alltid nåt :D Har spenderat mycket tid framför datorn med att leta adresser, så vi kan få iväg alla inbjudningar idag, alltid nåt vettigt gjort!

Var överlycklig över mitt fantasy resultat i footballen igår...sen går den jävla Tony Gonzales och gör sin bästa match nånsin...så nu ligger jag under med några poäng trots jag ledde med 20 innan, bäst för min sista spelare, att han gör åtminstone något vettigt ikväll!! :) Han behöver bara göra 1 poäng egentligen så det vore ju själva F*n om inte det skulle gå :) Vill inte förlora 2 veckor i rad... att man kunde bli så hooked på Fantasy Football?!?!?! :D

Denna veckan ser annars ganska öppen ut, inga planer alls! Brad spelar basket på onsdag efter jobbet och har Parent - teacher conference på torsdag! Får hoppas min värk är bättre så jag kan promenera hunden?!?!?! Annars kalla in resurserna igen!! :D tur man har några! Linda kan ju hjälpa mig om hon hinner, jag tar Björn hon Bode så funkar det...men är hon inte ledig så får det bli svärföräldrarna igen :) Fast det Blir nog bra tills dess eller hur?!?!

Nä dags att gå och göra sig i ordning för Oskar, tar ett litet tag att få på sig kläder just nu så ...:)

Hörs imorgon, ha en bra Måndag ( kväll )

2 kommentarer:

  1. Vi får verkligen hoppas att du snart blir bra!!!! Det kan nog ta ganska lång tid är jag rädd så vi får hoppas att det är helt borta när jag kommer i varje fall:)
    Sån skit att det skulle hända nu när du har bil och är mera rörlig.

    Hoppas dagen med Oskar går ok i varje fall.

    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Japp det får vi verkligen hoppas & absolut ska det va borta tills du kommer :D Typiskt eller hur??! Sånt som bara händer mig ;) Linda har gett mig grymmepiller nu funkar mycket bättre än de andra så känns redan bättre :)

    Dagen med Oskar gick alldeles utmärkt, tror han hade stenkoll på att jag hade ont så han var lugnare och stillsamt gosigare än vanligt :)

    Puss

    SvaraRadera