fredag 14 september 2012

Fredag....

Det blev en riktigt skön kväll trots allt :)

Kollade på The X-factor och gick sen o la mig tidigt, somnade och sov gott hela natten - vaknade 6.30, skillnaden är att jag kunde ta det lugnt...inte springa ut på promenad utan bara sätta på kaffe och slänga mig framför nyheterna :D Så skönt...Jag gillar i och för sig att ta en promenad på morgonen, men inte det första jag gör!!!! Idag gör svärföräldrarna det, hihihi Fick ett sms av svärmor, Bode är visst galen idag också :D Hoppas dom tar en riktigt lång promenix...

Det konstiga är att hur skönt det än är att vara hundfri över natten så känns det konstigt och lite tomt, måste vara ungefär samma känsla som mina vänner med barn har när dom har lyxen av barnvakt :) Kanske inte helt jämförbart, men bara just att man är så van vid saker på ett visst sätt så det känns skumt när det inte är som vanligt :D Vi är verkligen vanemänniskor...

Igår hade vi en jättetrevlig eftermiddag på The Pourhouse Pub, sån trevlig vana :) Fast igår så sa vi det att kanske vi skulle prova ett nytt ställe snart...men det är så jäkla billigt där ju!!! Igår kostade notan oss 21 dollar, totalt!! Happy Hour!!! Det värsta när man kör en sån där eftermiddag är att man åker hem precis när man börjar känna sig på lite festhumör :D Fast det känns ju å andra sidan väldigt bra idag...

Idag ska jag och Linda åka till Costco,  måste shoppa upp mig på saker inför mammas ankomst - wiiiiiiii bara en vecka kvar :) Kaffe och ost och såna saker måste vi ha och Bacon!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Ska köpa lite sockerfri Bacon till Linnéa också :) Hade ingen aning om att det var socker i vanligt bacon - men enligt paketet så har Kirkland inget socker i sig :D  I kväll tänkte jag våldgästa Linda o Mike och äta middag med dom :) Det är ju ändå Fredag!!!

Imorgon kommer min man hem igen, ska bli gott att ha hem honom igen :) Inte för jag tror helgen blir så spännande, men det är verkligen skönt att bo ihop med nån och dela vardagsskit med, hur irriterande han än må vara :D Bra med små konferenser ibland!

Nu ska jag göra mig i ordning och åka o hämta min hund :)

Ha en härlig Fredag (kväll) och helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar