torsdag 13 september 2012

Torsdag kväll...:D

Jaha då var man hemma...helt själv, ingen man, ingen hund - Det här var ju inget kul alls :) Mormors talesätt man saknar inte kon förrän den är ur båset, gräset är inte grönare på andra sidan...herrejösses kan nog fortsätta med 20 till, dom kommer snabbt in i huvudet just nu :D

Det är ju för fan skittråkigt att vara hemma själv....Varför längtade jag efter det här?? Jag Frågade Svärmor."what do You do without a dog or a husband at home" hon sa, i have been married 40 years - have no clue what to tell you to do:) hahaha...säger allt tycker jag!! Borde druckit många mer öl!!!!

Nä jag går väl o sätter på mig pyamasbyxorna o kollar in" Britney be a bitch" på  X-factor :D

Goa Linnéa får mig på gott humör just nu på chatten, så jag känner att jag nog ska överleva natten, hihihi brynjan är på och jag fnissar som Atten :D Just nu undrar jag om jag kommer radera det här imorgon bitti eller om jag ska låta er tro jag fått Fnatten :D:D Gud va jag skrattar åt mig själv just nu, det var detta jag längtade efter uppenbarligen :D

Go(natt/morgon) hörs när jag vaknar igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar