söndag 30 september 2012

Söndag morgon

Brad är på kurs idag med så jag körde samma rutin som igår...Jag och Bode gick på promenad...40 minuter idag. Fick ta en annan väg då det var en annan hund på vår sträcka...Hur vågar han!!! En liten ettrig sak dessutom...usch! Ja ja det blev en riktigt trevlig liten omväg / genväg så ska inte klaga!
Bode ligger nu helt utslagen bredvid mig :) Inte så mycket vila för honom igår så han är trött och sliten!

Igår så satte jag fart med min jobb - assesment...typ ett IQ test för att se om jag var dum som en åsna eller dög :D Fy fasen va svårt det var :) Så många ord jag aldrig hört som jag skulle hitta synonymer för, sätta in i meningar...välja i vilken ordning vissa ord passade i meningar som var halvt utskrivna...( awry, pernicious, ingrained, gregarious, scaffold är några av orden :D ) Olika kub mönster som du skulle säga om dom var samma eller inte, 4 bilder att välja på... Ungefär som Högskoleprovet hemma ( fast i mindre upplaga då ) Saker var tidsbegränsade dessutom, så hann man inte med så gick det vidare till nästa uppgift!!! 1 timme skulle det minst ta, jag var väl klar efter lite drygt den tiden! När jag var klar så kom det upp en liten ruta som sa: jo men du duger nog åt oss, vi hör av oss för en intervju - det kan ta upp till 30 dagar :) Jösses, är faktiskt förvånad över att nåt sånt avancerat finns här borta! ;)

Efter jag var klar med mitt IQ test som fick mig att känna mig dum som en åsna ;) så tvättade jag lite, åt lite lunch och gick sen över till Linda för att se om jag ville ta lite grejer som dom ska göra sig av med innan flytt...blev lite smått o gott :) Gick hem och inväntade maken...han gick ut och tog en öl innan han kom hem så blev lite senare än planerat...jag lagade middag och sen gick vi över till Linda o Mike igen...några öl och ett parti med kortspel :) Trevligt var det! Vi var hemma ganska tidigt ändå, Brad skulle ju upp idag igen!

Idag har jag som sagt var promenixat, tvättat 2 maskiner, fixat mitt fantasy team och ska nu fortsätta tvätta lite till innan jag sticker iväg till Walmart ( gjorde inte det igår, kände mig för dum för att köra ) Blir en delayed Broncos match idag...så gäller att hålla sig borta från internet och tv...Gibson kommer med och kollar matchen o äter middag med oss! Linda o Mike ska iväg på en Wedding Reception kl 14 så dom kommer nog också hit :D Ska göra lite hemlagat asiatiskt idag, enkelt och bra!

Härligt höstigt ute så lämnar er med en liten bild från vår promenad igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar