lördag 15 september 2012

Lördag :)

Hemkommen, nyduschad och nyäten efter en fantastiskt trevlig hund outing till vårt promenad ställe med Linnéa, Casey & Nala :) Så roligt dom hade våra goa vovvar :) Sprang och jagade varandra, lekte i vatten både i det bra och det mindre bra vattenhålet :D Och vi hade ju kalas trevligt samtidigt!!! Perfekt start på dagen!!!!

Vi åkte vid 9 tiden och jag kom tillbaks hem vid 11, härligt!!! Bode är helt slut men så nöjd!! Verkligen underbart att vi har hittat en hund som gillar leka på samma sätt!! Får bli en återkommande grej detta..Nästa gång kan ju Brad vara med också, kanske vi ska köra på Lördagar så kan ju killarna kolla på college fotboll efteråt, äta lite lunch ihop, får ju bli efter deras galna diet är över då såklart :D:D:D:D Väldigt trevlig i varje fall!!!!!!!!!!!!!!

Så här ser Bode ut just nu:

Helt slut men ack så lycklig!! Känns så skönt att veta att han nog fått mer motion idag än på hela förra veckan :D

Brad är på väg hem nu, borde komma när som helst! Vi kommer nog ha en slappedag idag tror jag :D Svärföräldrarna bjöd in oss på middag, men tveksam till om Brad kommer vilja gå bort idag...får se vad jag hittar på till middag i så fall :) Hans konferens verkar ha varit riktigt lyckad och min Svenska middag som han auktionerade ut igen slog alla rekord!! 3 par köpte den och dom drog in hela 275 dollar till organisationen :D Det roligaste av allt är att 2 av paren är samma par som köpte förra året :D Måste varit lyckat helt enkelt!!!!!!!!!!! Jättekul!!!

Jag gick över till Linda och Mike igår, vi åt middag ihop och satt och babblade halva natten! Jag var inte hemma förrän 1 så lite seg idag...Bode var helt slut han också så han vaknade inte förrän kl 7.30 idag!! Sovmorgon!!!

Nä nu ska jag ta o gå och tömma diskmaskinen och invänta maken :)

Ha en fantastisk Lördag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar