torsdag 20 september 2012

Torsdag morgon, imorgon blir det fest och mamma kommer :D

Snart ska jag ut och shoppa allt inför festen imorgon, nu är det ju inte så många som kommer så inte så massiv shopping som det kunde ha blivit :) Fördelar med allt...

Ska göra mig i ordning och åka och handla ganska snart för sen ska jag och Linda ha mysdag - blir den sista gången vi kan promenera till varandra och ha en sån....Nästa gång får vi köra bil och stanna över natten när vi ska ha en sån dag, funkar ju det med!

Gårdagen bestod av städning av övervåning och tvätt, sen ett par housewife öl med Linda och Michelle innan jag och maken åkte och åt middag med svärföräldrarna! Kom hem vid 20 tiden kollade lite dumburk och sen var det läggdags...:) Inte så mycker mer spännande än så...

Nä har man inget att säga så ska man hålla tyst :D Så nu sätter jag fart!!!

Ha en fin Dag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar