måndag 17 september 2012

Måndag igen :D

Men inte vilken Måndag som helst, På Fredag kommer mamma :D wiiiiiiiiii - På Fredag ska jag också ha en SWEA fest, så det blir mycket att fixa denna veckan! Ska hinna jobba på senior center idag, sen till banken och sen hem och fixa lite här hemma innan det är dags för Monday Night Football över hos Linda och Mike - Go Broncos! Imorgon förmiddag blir det Costco med svärföräldrarna så jag kan fylla upp skafferi och kyl med saker vi behöver under mammas veckor här :) Onsdag blir det övrig shopping inför fredagens fest och sen bara fixa här hemma! För på Torsdag ska jag och Linda ha en njutar dag så då blir det inget jobbat inte :D

Igår så tog vi Bode på hans vanliga helgpromenad, märktes att han saknade sin lekkompis från dagen innan :) Åkte hem o slängde på oss lite vettigare kläder och iväg till Sports Authority!! Hade tänkt mig ett par Hiking kängor, som håller värmen och är vattenavstötande, slutade med ett par Vinterkängor som man kan hika med, av märket Columbia :D Jättenöjd!!! Dom hade ju en vansinnigt bra deal, så Brad fick sig ett par nya joggingskor, New Balance, också!! Båda två paren för 86 dollar :D Fantastiskt bra!

Vi åkte hem och sen var det fotboll hela dagen, förutom en paus för Bodes bad och en för Brad att hjälpa Mike ner med ett tiotal lådor, med ömtåliga saker ner i våran källare :) Deras Flytt är igångsatt - ush :) Jag fixade en skinkstek till middag så det pausade vi för att äta också så klart!!

Jag är fortfarande vansinnigt trött, hoppas hormonerna i kroppen stabiliserar sig denna veckan så jag känner mig piggare igen!! Brösten gör ont, finnarna har ploppat upp på ryggen och jag är vansinnigt trött - typ skengravid eller nåt :D:D Nu vet jag ju att det bara är pg a att jag slutat med pillren men det är skitirriterande!! Första veckan med städmani och överdriven energi var ju kalas, bring it back :D

Nä nu ska jag ta och gå och äta lite frukost, ta mig en dusch och sen dra iväg till Senior Center för dagens goda gärning, förhoppningsvis beter sig gamlingarna bättre idag så jag inte blir så irriterad :) Kathy ska jobba med mig idag så då blir det ju lite roligare också....

Ha en fin Måndag ( Kväll )

3 kommentarer:

  1. Spännande vecka!! Speciellt med så bra avslut! Jag hittade som sagt bacon så tack för tips! Fick följa med Lottis till Cosco. But you will always be my bacon angel :)

    Haha kul att se att Bode (Bonde) saknar Nala.. Nala gör detsamma. Hon sprang som framför mig idag och letade :)

    Det där med hormoner suger, vad åt du för några? Jag fick hemska finnar när jag slutade men nu verkar det ha lugnat ner sig. Du får dricka redbull och kaffe tills dess :)

    Grymt med så billiga skor, jag ÄLSKAR NB!! tycker de är de bästa skorna. Hälsa Linda att om hon vll ha hjälp med att packa så finns vi till förfogande.

    SvaraRadera
  2. JA Fantastisk vecka :D Härligt att du fick tag på Bacon, jag åker som sagt imorgon så behöver du nåt eller mer Bacon eller....så låt mig veta :)

    Ja han liksom ville visa Brad hur kul han haft dagen innan och gick och nosade överallt där han och Nala hade vart...så sött!!!

    Jag åt Cerazette, en typ med bara en hormom, som ett starkare minipiller - jag har inte haft nån riktig mens sen jag började med dom, så antagligen därför det blir så stark skillnad i kroppen!! Jag räknar med att det lugnar ner sig snart :S Redbull shopping får det bli, kan man stoppa Vodka i så det blir godare??!! :D:D:D

    NB är grymma, både jag och Brad är jättenöjda med våra köp! Underbart med Rea :D Ska meddela Linda att ni erbjuder era tjänster - bara erbjudandet värmer nog i stressen :)

    Kram på dig och ha en Underbar dag!!!

    PS: Glöm inte tala om hur mycker kontanter jag ska ta ut till dig :D

    SvaraRadera