måndag 3 september 2012

Jösses sicken helg...

Sicken helg!!!

Lördagen blev jättetrevlig men av nån anledning gick vi ju inte och la oss i nån normal tid...Klockan var nog minst 4 innan vi slutade babbla med Gary och Susan, vi slutade ju uppenbarligen inte dricka alkohol i vettig tid heller...Vi skulle ju cykla till Denver och Kris o Charlotte kom hit vid 11.15 kanske...Brad väckte mig kl 11 :D:D:D:D Har inte sovit till klockan 11 sen...nä jag vet inte faktiskt, nånsin???

Som tur var så hade jag och Charlotte redan bestämt att vi skulle köra bil, så jag behövde inte cykla i varje fall...jäkla tur det, hade nog tuppat av :) Man är ju uppenbarligen inte ung längre!!

Vi kom in till stan och satte oss på Fado´s och väntade på killarna...åt Sliders till frukost / lunch och tog en kall öl till :) Hair of the dog :D Funkade alldeles utmärkt!! Inget jag rekomenderar att göra till en vana men vi skulle ju spendera flera timmar i solen kollandes på Baseball...man får ju ta till knep för att göra det roligare! Det blev en riktigt trevlig dag, efter baseballen gick vi tillbaks till Fado´s och åt lite middag innan hemfärd!

Jag och Charlotte lyckades med konsstycket att köra vilse i Denver och det tog oss en halvtimme att ens komma till Motorvägen :D Det var ju naturligtvis inte vårt fel, dom hade spärrat av utfarten till motorvägen från parkeringen så vi var tvungna att hitta en annan väg...tog lite tid som sagt och vi fick se områden av Denver ingen av oss nånsin sett :D Skrattade gott gjorde vi och ännu roligare var det att dom cyklande herrarna var hemma före oss...

Jag antar att min förkylning nog gör att jag känner mig ännu mera trött efter denna helgen än vad som vore brukligt, men jag känner mig faktiskt helt slut!

Idag är det Labor Day, så helgdag! Vi ska åka till Svärföräldrarna på lite lunch men annars bara ta det lugnt! Blir nog bra det!

Nu ska jag ta och gå och äta nåt...

Ha en fin Måndag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar