onsdag 19 september 2012

Onsdag och tvättdag :)

Började dagen med lite mysfrukost med Erik innan jag promenerade bort med honom till skolan, blev lite Peter Pan på tv till frukosten :D Linda och Oskar hade ett möte nere i Parker så hon fick åka redan vid 7...Jag är ju alltid uppe tidigt så riktigt trrevligt med sällskap :)

Kom hem läste lite nyheter till en andra kopp kaffe...stoppat i en tvätt i maskin och tänkte mig köra en massiv tvättdag...eventuellt kanske jag kan städa ett rum eller två också ;) Har ganska gott om tid på mig helt plötsligt, hade räknat lite fel...hela fredagen är ju liksom ledig innan kl 18 :D Hade satt dagen som Upptagen :D Så nu kör jag delar av shoppingen imorgon förmiddag, resten på fredag förmiddag! Städa här nere gör jag först på fredag...Lysande! Det värsta är att jag detalj städar för tillfället, så igår skulle jag bara flytta lite grejer i skåpen, slutade med hel omorganisation och 2 timmar :D

Gårdagen gick mestadels åt till Costco shopping och sen ta hand om all mat jag köpt, 290 dollar shoppade jag loss för och nu är mitt privata konto tomt...ja ja jag var självständig i typ 2 månader i varje fall :D Måste börja titta på det här med jobb igen tror jag...blä det var ju så deprimerande!!

Jag kom hem från shoppingen, tog hand om maten och städade ur kylen ( trash day idag ) och då såg jag att nä här måste ju fixas i ordning i lådorna igen...:D Brad såg det faktiskt med en gång och tyckte det var bra, så det var ju trevligt!! Jag gjorde klart allt där och sen kom Brad hem...dagen liksom bara försvann!

Idag ska jag som sagt var fixa lite mer här hemma och sen ska vi iväg och äta middag med Svärföräldrarna, ny Mexikansk restaurant  :)

Ha en fin dag nu måste jag snabba på lite :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar