fredag 22 november 2013

Fredag men definitivt ingen TGIF!!!

Nä idag är det enbart stress som gäller!!!!

Måste börja tidigare hos Grumpy´s så får åka hemifrån 8.30 - jobba till 11 sen åka hem då Jerry vägrar att låta mig börja tidigare....så hem, packa ner alla saker som ska med till julmarknaden och äta nåt snabbt, sen iväg till Jerry kl 12 och jobba till 17...därifrån blir det direkt till Kyrkan där marknaden ska vara...vid den tiden så lär det ta mig minst en timme, snarare 1,5 att komma dit - sen blir det att sätta ihop marknaden tills kanske 21 och sen ska jag äntligen få åka hem - hemma kanske vid 22...Komma hem och stupa i säng för att imorgon gå upp i ottan och dra iväg till kyrkan igen - bör bara ta 45 minuter dit vid den tiden :) Sen ska jag vara på markanden hela dagen fram till ca 17 och då ska jag och Brad dra iväg till Hops and Pie för en dinner dejt med Emily och Chris - Kommer garanterat stupa i säng när vi kommer hem :D

Söndagen ska bli fantastisk!! Jag sa det till Brad att vi åker snabbt iväg och handlar på Home Depot eller Lowes, sen tar vi en sväng till REI och shoppar julklappar till varandra ;) Sen en lunch på Cheeky Monk innan vi åker hem till soffan :D

Har vart uppe sen 5 och meckat med min skrivare för att få ut mina listor jag måste ha med idag...äntligen fick jag ordning så jag åtminstone kunde skriva ut det, blå papper med svart text :D Skit samma! Nu ska jag beställa IKEA fort som fan innan nån ångrar sig och sen hoppa in i en dusch och iväg!!!

Gårdagen gick alldeles utmärkt föresten, var därifrån kl 16 och åkte hem och fick ta hundarna på iskall kvällspromenad också :) Tur maten var klar i crockpoten :D

Äh jag känner mig för stressad för att ens skriva här, så ha en fantastiskt härlig Fredag (kväll)


Här ligger Cooper och tittar ut på ...

... snön som fortfarande ligger vit.....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar