fredag 15 november 2013

TGIF - Verkligen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är trött och min kropp är trött, allt detta promenerande och dragande i koppel, sen behöva ha min 50kg hund liggande på mig på nätterna - han skyddar mig från Cooper och andra hemskheter :D Sen vaknar dom båda av minsta ljud helt plötsligt, som om dom verkligen måste vakta mig - så nån bra sömn har jag väl inte haft på en vecka, dessutom envisas dom med att gå upp kl 5 och ha sin promenad kl 6 ...jäkla rutinhundar!!!!

Skulle behöva lite energimassage av Marie eller helt enkelt vanlig massage hade dugit fint det också :D Marie lyckades hjälpa Dustin igår, så fantastiskt!!
Taget från Jennetes Updatering för gårdagen : "Your pain is back. A very good friend of mine, Marie, is a holistic energy healer and she drops by today to say hello. She asks if she can touch your feet, first you say no and is very agitated about anyone touching your feet. She pursue to do movement in the air and says she's moving the energy around. When we get real hurt it's normal that our energy get trapped she says. She keeps on doing this on your feet and finally you let her touch you, she gentle massages your feet, but the amazing thing is, she barely touches you but you think she does. You like it so much and you are really relaxed. It actually helps, wow, this is the first time I see you so relaxed and you're smiling my sweet baby! "

Gårdagen var en sån där knäpp dag, jag trodde inte jag skulle vara hemma före 6 tiden så jag drog iväg till Government building så hundarna skulle klara sig hela dagen...när klockan är halv fyra var jag klar?!?!?! Så jag var hemma fyra redan! Men istället för att gå på promenad så lekte vi med Frisbee och sen lekte dom med varandra i en halvtimme innan dom fick mat :D Dom var trötta! Det var jag med!!! Vi låg på soffan och kollade på matlagningsprogram hela kvällen :)

Idag blir det en lång dag igen, Grumpy´s och Jerry - jag börjar 9.45 och borde sluta 17. Ingen rast i mellan utan bara köra direkt från den ena till den andra, har 20-25 minuter ungefär och ska över motorvägen med eventuella tåg ...Något stressigt! Men idag blir jag lite bortskämd, svärföräldrarna plockar upp hundarna under dagen och tar dom på promenad, sen åker jag direkt från Jerry till dom och blir serverad middag innan jag åker hem! Härligt!!!

Imorgon blir det lång promenad på morgonen, sen iväg och handla en massa inför kvällens Tjejmiddag, ska bli så trevligt :D

Nä nu ska jag ta och försöka få lite fart, duscha och frukost innan jag måste åka!

Ni får ha en fantastisk Fredag (kväll)

Vid kl 17 igår ...Fantastiskt ljus och älskar när träden tappat löven, ser så spöklikt ut :) Glömde det när jag deppade över att löven trillat :D





Och God morgon, så här såg det ut när jag gav upp och drog på mig kläderna för morgon promenaden :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar