lördag 16 november 2013

Happy Saturday :D

Japp det är det! Trots irriterande hundar som envisas med att vakna aptidigt och vägra somna om, det gör dom minsann när Brad är hemma! Nä mig kan dom göra som dom vill med - antar detta är mitt eget fel och inte deras men jag tycker det är orättvist! Klockan 5.20 gick jag upp idag, 6.30 var vi i bilen på väg till government building - promenerade i ca 50 minuter innan Cooper fick för sig att springa efter kaniner - han vägrade stanna och lyssnade inte alls - så nu är han i hundhuset så att säga :D Imorgon blir det koppel på hela promenaden!!!!! Så det så! Å andra sidan ligger dom båda helt utslagna och sover så var väl nyttigt med lite extra spring ( men säg inte det till honom ) min braiga hund Bode, jo han försökte minsann också sig på en utbrytning men med ett argt skällande på honom så promenerad han lugnt bredvid mig till bilen...Cooper fick jag hugga tag i nacken på och lyfta in i bilen - sättet han tittade på mig så visste han precis vad han gjort!!! Fy!

Nu ska jag skriva färdigt här till min kopp kaffe sen äta nåt ( saknar min serverade frukost, smakar inte lika gott när jag måste göra den själv ) Så kör nog på en rostad macka och en grapefrukt! Sen måste jag iväg och handla, först till World Market för Swea, sen Total Beverage och sist King Soopers, för inhandlade av diverse saker för middagen ikväll! Tjejkväll!!!!!!!!!! Tror vi blir 10 eller 11 tjejer - ska bli såå kul! Så efter jag handlat måste jag hem och städa lite och sen sätta fart med maten! Tänkte köra lite asiatiskt, då det är så lätt att göra till många och enkelt att hålla varmt dessutom :D Antar att jag kommer vara lite trött imorgon så det är tur Brad inte landar förrän vid 12.30 :D

Gårdagen var lång...

Grumpy´s som var på lite bättre humör igår...Grannen Terry kom in och då lyser dom upp som solar, jag sa det till honom att kan du inte komma hit varje onsdag och fredag när jag är här :D Han skrattade gott! Jag fixade frukost till dom, sen åkte jag och handlade, kom tillbaks och städade upp och bäddade sen var det dags att åka till Jerry - som även han var på bättre humör :) Vi satt och babblade en stund medans jag åt min lunch, en granola bar...sen skrev vi shoppinglistan för dagen och jag drog iväg och handlade och tankade bilen...kom tillbaks och satte fart med middagen - chicken pot pie :) När jag väl var klar med middagen och snyggat till efter mig så var klockan över fem och dags att gå hem! Eller ja igår åkte jag ju inte hem utan till svärföräldrarna som hade vart snälla och hämtat hundarna och tagit dom på lång promenad...Jag blev serverad en god öl och sen åt vi smarrig middag - kyckling och nudlar! Vi åkte hem vid 19.30 och hundarna var helt färdiga - så det blev soffan hela kvällen! Jag kollade på senaste avsnitten av Greys o CSI innan jag hamnade på nån Ophra kanal och fick lära mig om hur Porrstjärnan Jenna Jameson har det idag - väldigt spännande :D Sen gick vi o la oss!

Det var väl den dagen det....Nu ska jag sätta fart!

Ha en underbar Lördag (kväll)

Är måttligt trött på att var uppe och igång före solen varje dag!!!!! BRAD KOM HEM!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar