onsdag 20 november 2013

Onsdag - usch :)

Nä jag gillar inte mina Onsdagar - Grumpy´s vet man aldrig hur dom är och sen har Vi Jerry som kan va precis hur som helst han också - ingen rast emellan utan bara från den ena till den andra! Fast man kan ju ha tur och båda är glada och pigga ;) Grumpy´s idag är nog mer städa lite, fixa frukost och hjälpa Dorothy med duschen - man hinner inte så mycket mer på 2 timmar - Jerry och jag ska äta lunch och sen bege oss till Davita, sen är det skräpdag imorgon så får fixa med det - kanske hinner man laga middag där också...Brad ska ta med mat hem idag så det bir ju lysande, en mindre sak att göra :)

Idag på morgonen så fick jag ut och plocka upp hundbajs och rensa kylen, då vi har skräpdag idag...Nu ska jag bara skriva färdigt här och sen äta lite och ta en dusch, sen är det dags att åka!

Gårdagen gick helt ok, gjorde en morotskaka utan gryn med Creme cheese glasyr, en Spaghetti squash gratäng till Dr G och en långkokande Pasta sås a la Bolognese - fick koka pasta till Dr C och även göra ris färdigt inför imorgon då det ska göras Fried rice m.m - Var därifrån vid 16.30 kom hem och Brad hade vart ute med hundarna redan - så vi satte oss och kollade Sverige Matchen - vi båda hade hållit oss borta från updates och facebook - Var ju en riktigt spännande match ett tag- jäkla Ronaldo!!!!!!!!!! Förstöra vår VM Dröm på det sättet - USCH vilken besvikelse, ska man behöva hålla på USA nu då???!!! Nä fy vad jag tycker det är tråkigt, fast ganska väntat var det väl, sicken skit lottning!

Brad fixade middag efteråt, Picante Chicken, gott! Vi åt och sen hamnade vi vid tv´n igen såklart, Worlds deadliest och sen nyheter - spännande värre!

Japp det var väl det jag hade och berätta idag...

Hade drömmar i natt, på gränsen till mardrömmar - hur fasen ska vi få färdigt källaren så den blir bebolig på mindre än en månad :O SHIT!!!!!!!!!!!! Igår var det en månad tills hela familjen kommer - så nedräkningen har börjat :)

Ha en fin Onsdag (kväll)

Nä inte ett foto har jag tagit det sista dygnet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar