måndag 18 november 2013

Urk Måndag igen....

Ja denna veckan blir stressig som skjutton - ser inte alls fram emot den :D

Fullt upp med jobb, inklusive extra mat för Doktorerna då dom inte behöver mig Nästa vecka, Thanks Giving! Sen på Fredag är det direkt till Julmarknads kyrkan för Set up - jag slutar ju inte jobba förrän 17 och måste troligtvis hem och hämta upp allt som ska med så kanske kanske hinner jag till kyrkan till strax efter 18...Kanske hemma vid 21-22 - sen måste jag vara på plats i kyrkan igen vid 8 på morgonen - har faktiskt sagt att jag inte tänker vara där förrän 8.30, men vi får väl se vad dom säger om det! :) Tar mig nära på en timme dit så får liksom åka 7 om jag ska hinna till 8 - BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :) Sen lär jag vara där till 17 tiden...Ser fram emot söndagen redan nu :D

Och ser fram emot Thanks Giving veckan gör jag också! Ledig Torsdag och förhoppningsvis nån av Onsdag eller fredag eftermiddag ledig - ska övertala Jerry att han inte behöver mig...Grumpy´s lär jag ju få åka till på mornarna....På Fredag ska vi ta Cooper till Veterinären, dags för kastrering av stackarn! Sen så får han ha en tratt på huvudet i nära två veckor :) Brad är ju hemma så han får ta in honom och sen får vi se om vi båda hämtar eller om Brad får göra det själv! Japp som ni förstår så blir det inget Grand Junction för oss - Brad undrade om jag berättat det för hans föräldrar - Nä det har jag inte det får du göra :D

Igår så blev det skype med mamma istället för att svara Sara, så det ska jag göra idag, inget Seniorcenter så jag får några timmar extra - skönt!! Glömde visst att man måste leka med hundar också...Nu verkar dom lite lugnare igen i varje fall :D

Jag plockade upp Brad på flygplatsen kl 12.45 typ...vi åkte hem och han packade upp sen satt vi mest och kollade football, precis vad jag behövde igår, var tröttare än jag trodde! Vi åt rester från lördagen till middag och vi åt precis när Broncos började spela :) Måste erkänna att jag tog en liten tupplur i slutet på matchen, men då hade vi liksom redan vunnit :D Sov gott på soffan ett par timmar innan jag gick upp o la mig vid 23 - Brad sov som en stock vid det laget! Det var söndagen det!

Idag är det dags för Jerry, så skönt med bara det! Även om han kan vara riktigt tröttsam och grinig så är det jäkligt mycket skönare än när man grundat med the Grumpy´s först :) Ibland undrar jag verkligen hur jag kunde hamna här???!! Hur gick man från en säljande kontorsråtta till en människomänniska liksom??!! :) Ja ja, vi får väl se hur länge jag orkar med det här! Har funderat på det ett tag! Man tjänar ju pisspengar och det tar verkligen på ens krafter och suger ut all energi - Har ju inte hunnit eller orkat med att jobba med mina MG saker sen jag fick tillbaks Grumpy´s! Jag lovar att skärpa till mig MG :D Sen jag slutade att jobba på kontoret för Kiropraktorerna så är jag ju väldigt mycket mindre stressad, men jösses vad jag saknar att ha arbetskamrater!


Nä nu ska jag sluta filosofera och sätta lite fart, tänkte få tvättat en tvätt eller två innan jag går idag :)

Ha en fin måndag (kväll) och vecka :D



Har ingen aning om vad han såg där ute men dom stod och skällde ett bra tag :D



Jaha då var det jul igen förresten :) Hur är det i Sverige? Är all reklam ang jul o julklappar, är det julpyntat överallt??


Fluga.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar