måndag 25 november 2013

Måndag igen :) Men kort och lugn vecka :D

Ja gårdagen...Vi gjorde de första 2-3 punkterna på listan i varje fall :D Vi tog lång promenad och åkte hem o åt frukost sen gjorde vi oss redo och åkte till REI - där tog det sån tid för Brad att bestämma sig för vilken jacka han ville ha så vi åkte bara hem efter det :D:D:D Vi var trötta på att shoppa redan där ;) Jag är ju ledig imorgon - YEAY! Så jag får köra på med en massa shopping då tror jag! Måste åka förbi min frissa idag och se om hon kan fixa mig i morgon förmiddag - bara klippa och stoppa i lite färg i botten tror jag :) Sen får det bli shopping deluxe och vidare hem!

Vi kom hem och vi fixade o donade lite...sen blev det soffan mest hela dagen och kvällen :) Jag fixade Burritos med Green Chili till middag så jag gjorde ju liiite annat - Broncos började ju fantastiskt bra, vi ledde med 24-0 efter första halvan...sen gick det söderut ;) Förlorade i övertid...undrar om Brad kommer bli på gott humör på hela veckan?!?!?! Ja ja, i vilket fall som helst så var jag väldigt trött hela dagen och behövde en så där slappdag, denna veckan ska jag vara så effektiv så det nästan blir pinsamt - så det så!!!!!!!!!!!!

Idag är det fullt ös men sen då jäklar...

Börjar med Kiropraktorn kl 10.15, direkt till Senior Center och sen Jerry - jobbar till 17 och sen hem och fixa middag, vad vet jag inte...min fantasi tryter :D

Nä jag har nog inte så mycket mer att berätta idag, förhoppningsvis mer spännande på skrivfronten imorgon :D

Väldigt vacker morgon hade vi här idag i varje fall, det är svinkallt och blåser men så fint :) Kunde inte välja bilder så ni får liksom hela soluppgången :D

Ha en fin Måndag (kväll)

Våra hundar exalterade inför Broncos Matchen :D

Oj sicken början!


God morgon - Fantastisk himmel idag...



 





 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar