tisdag 26 november 2013

Tisdag och LEDIG!!!!!!!!!!!!!

Japp ledig vilket innebär att jag ska göra ALLT jag inte hinner annars som till exempel, åka och klippa mig, fika med svärmor, handla sprit så jag kan åka hem och göra glögg :D Ja sånt där viktigt, det är ju ändå första advent på söndag...eller?!?!?!

Igår så postade jag min 666 blogg :D Jag tyckte det var lite roligt - funderar på att byta namn på bloggen, känns inte som livet i väst är så nytt längre - Vad tycker ni????

Gårdagen började jag med att bli kotknäckt hos Dr G - det gav mig Huvudvärk hela dagen men det är det värt :) Sen drog jag vidare till Senior Center och jobbade där innan jag snabbt åkte vidare till Jerry, som var väldigt Nedstämd, kanske är rätt ord...?! Han verkade bara allmänt trött och nästan sorgsen - kunde inte få ut honom vad problemet var, så kanske han inte visste själv?! I vilket fall som helst drog jag iväg och handlade lunch kom tillbaks och vi skrev shoppinglista - sen åkte jag och handlade, han kunde inte lämna huset då hans Dialys leverans skulle komma nån gång mellan 13 och 17....Jag kom tillbaks och fortfarande ingen leverans...Jag fixade undan allt jag handlat sen tog jag hand om skräpet eftersom jag inte kommer vara där i morgon...Vi satt och pratade en del och det kändes som humöret kanske var lite bättre efter ett tag. Leveransen kom 16.55 så jag var kvar där tills 17.10 för att hjälpa till att få in allt på rätt ställe :)   Sen åkte jag hemåt!

Jag hittar inte mitt körkort, har ingen aning om vart jag har det?!? Kan liksom inte ens komma ihåg när jag hade det sist? Antar jag måste åka in och fixa ett nytt om jag inte lyckas hitta det idag...Spenderade nog en halvtimme igår när jag kom hem och rotade igenom alla plånböcker och väskor...Men nä ingenstans kan jag hitta det! Sen lagade jag Köttfärslimpa till oss och vi åt middag rätt sent! Det var väl den dagen det :)

Hundarna är galna både igår och idag har dom vart helskumma, antingen är det Väderförändringarna eller så vet dom båda att vi ska knipsa Coopers kulor på Fredag...Hua! Jag försöker säga till dom att det är Brads fel, men jag tror dom vill jag ska rymma med dom?!?!?! :)

Nu ska jag äta lite frukost, hoppa in i en dusch och åka till frissan - fick en tid klockan 9.30 så jag verkligen hinner med allt på min lediga dag :D

Ni får ha en härlig Tisdag (kväll)




Ja ni förstår ju...så här kan man ju inte se ut :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar