fredag 26 april 2013

FREEEEDAG :D

Japp, fredag...Måste säga att fredagar har en ny innebörd nu när jag jobbar varje dag :) Det är synd jag jobbar ända till 17-17.30 för man hinner inte njuta så mycket av Fredagen som man önskar! Idag ska Brad fixa Hamburgare till middag, så det bör vara förberett och klart när jag kommer hem!!

Idag hinner jag inte med nåt innan jobbet, måste ta Bode till Veterinären efterssom jag fick skippa det häromdagen...så om 1.5 timme får vi åka :) Hinner dricka mitt kaffe och skriva min blogg, sen äta nåt och duscha - sen iväg! Börjar jobba kl 12.30 så antagligen bara hem och vända, om jag inte har tur och folk inte tänkt gå till Veterinären just idag :) Vi får se!!!

Gårdagen gick förvånansvärt smidigt, Bob skrek inte på mig mer än ett par enstaka gånger :D Jag fick en fråga om vad för saker han säger...att jag inte bara kan skriva att han säger saker utan jag måste lämna detaljer: ok så här är en topp 5 med vad han slängt ur sig, bara på denna veckan :D ( tänk nu på att snubben är 87 år gammal )

5: Get a fucking move on - You cost us 16,50 an hour, I can´t afford You stopping at every fucking light, DRIVE!!!!!!!!!!! ( Vid ett rödljus - men jag skulle svänga höger vilket man får här, men inte utan att stoppa först )

4: I don´t want the fucking regular Hotdogs - Beef  I said BEEEEF god damn it, are You def or just dumb???

3: What the hell are You waiting for, start the fucking sweeper ( dammsugaren ) before she kicks You out of here and makes me do it...

2: What´s wrong with You people - I said MacArthur - it´s a fucking Movie, do they let anybody work here You fucking idiots!!! ( På Walmarts filmavdelning, till två väldigt snälla unga killar )

Nr 1 Denna veckan: You don´t know what she calls me when You don´t hear her - she calls me a fucking invalid and a sissy - God I hope that she will stop calling me names and scream at me, it kills me - Svar från mig: Maybe if You stop screaming at her and calling her names, she might feel like being nicer back! Svar från Bob - You don´t Know shit Cia, Shes a fucking Hillbilly, white trash is what she is - I only scream at her when she doesn´t do what i tell her to do...Huh imagine that Bob....

Bara några exempel :)

I vilket fall så kom jag därifrån i tid och åkte hem, åt lunch sen satte jag mig vid datorn och fick iväg resten av alla MG mailen!!! Sen satte jag mig ute i solen och njöt! Hamsteak och grönsaker på grillen till middag :) Sen football draft tills jag somnade på soffan :D


Idag är det alltså veterinär, jobb och sen hem och gotta mig på altan medans Brad jobbar med maten :)

Här har ni lite Bode bilder från igår :) Ha en underbar Fredag (kväll)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar