måndag 22 april 2013

Jösses redan måndag...

Gårdagen var en riktigt seg dag, huvudvärken gick över ganska fort men jag var sååå trött :) Men det var faktiskt som Brad sa, jag satt ute i solen och pratade på skype i över 4 timmar, med ett par öl, utan att dricka nåt vatten alls...ingen bra start på kvällen om man säger så! Sen att toppa det med ett antal öl på Tailfeathers var väl kanske inte det smartaste ;) Men va fasen, händer så sällan nu för tiden så det får vara värt det ibland, vi hade ju kul så :D Brad mådde mycket bättre igår, undrar vad det var som hans mage inte tyckte om?!

Efter vi kom hem från promenad och ätit frukost la jag mig på soffan ett tag, sov så där halvt som halvt i en o en halv timme :) Mådde mycket bättre! Sen satte jag fart med mina plantor, sådde 72 pellets med olika växter, alla ätbara :) Massa tomater, sallad, kål, paprikor, chilifrukter, ärter och gurka såklart :) Nu ska dom gro i ca 4 veckor sen planteras i mina planteringslådor! Hoppas på bra skörd, men den kommer nog precis när jag är hemma i Sverige...kanske att jag kan få augustis skörd i varje fall :D
Jag lagade middag efter det, Kött pasta med grönsaker och polenta...blev riktigt gott!

Efter middagen så kollade vi på tv i soffan, slappt och bra...jag gick o la mig vid 11 och somnade gott :) Bör ju vara ganska utvilad idag....

Idag är det full fart, måste få iväg en drös med mail för MG och sen iväg till Seniorcenter och jobba där innan jag åker vidare till Jerry och jobbar där...direkt därifrån in till Denver och Swea möte, hemma kanske vid 10....puh vad jag inte gillar såna här dagar!

Ska bli en ny snöstorm idag också, hoppas den inte kommer allt för tidigt så jag får en jobbig körning till och från Denver! Min bil behöver nya däck, är värdelösa i snö! Ca 10 cm snö till ska vi få ikväll...blä, nu får det äna räcka eller :) I helgen kommer värmen tillbaks dock så ok kör en sista omgång med snö då...

Här får ni före bilder, får se hur det ser ut i morgon bitti :D


Alltså ingen snö kvar nånstans....

 
Nä nu ska jag sätta fart med MG så jag får iväg en första sändning av massutskick idag i varje fall....så kan jag få iväg resten i morgon och på onsdag :) Kampanjen börjar den 1:a Maj, så jag har ju lite tid på mig i varje fall!

Ha en fin Måndag (kväll) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar