fredag 4 oktober 2013

Fredag...det snöar och blåser som fan!!!!!!!!!!!!!

Helt enkelt en dag för att kura upp sig på soffan med en filt och läsa en bok framför den underbara fejk öppna spisen :D ...men nä istället ska jag först iväg till Grumpy Bob och sen till Jerry - schemat är 9.45 - 12 och 12.30-17.00 Ingen rast, bara att köra rally i mellan de två! Sen ska jag direkt till Ansi och fira Kanelbullens dag!! Det ska bli mysigt - blir nog inte så länge för mig dock, måste ju faktiskt äta riktig mat och inte bara bullar till middag :) För antagligen blir det väl min vanliga lunch diet idag - en granola bar...Igår åt jag ingenting till lunch och sen två korv med bröd till middag!! Jag måste hitta nåt annat man kan ta med och slänga i sig mellan jobben och mitt i matlagningeen - tror inte den här dieten är nåt att rekommendera alls...det värsta är att jag känner mig inte direkt hungrig heller!

Blir nog bra, kanske ska ta mig en extra kopp kaffe också, bara för att liksom :D

Igår så åkte jag och handlade, kom till Dr G vid 12.30 lagade 2 maträtter, en efterrätt och extra Sweet Potato fries...Kom därifrån vid 16.30, hem och fick bytt kläder och ätit mina korv med bröd, sen drog vi iväg till Boulder och Megans "uppvisning" - denna var ju del av hennes Master degree, så viktig alltså! Jag tyckte hon gjorde väldigt bra ifrån sig, speciellt hennes sista set som var Brahms! Då var hon lite mer avslappnad och mer som sig själv, grymt fokuserad :) Hennes piano komp, var en liten kinesisk tjej, otroligt vacker och otroligt duktig, sicken kraft det kom ut ur hennes lilla hydda :D Nä det var värt åkturen dit!! Vi lämnade Boulder vid 21 tiden och var väl hemma vid 21.40 - Toll Road is the Ticket!!! Kostar lite men det är det fan värt! Ashley kom dit med Lilla Pearl också, så nu fick vi äntligen se den lilla 5 månader gamla saken :D

Nä fy vill verkligen inte gå nånstans idag...bara hoppas Grumpy Bob bara vill ha lite frukost och sällskap idag...Jerry har jag en känsla av inte vill gå nånstans, så han skickar nog iväg mig på massa ärenden...

Nä nu får jag sätta fart, snart iväg ju...

Ha en fin Fredag (kväll)

Ja men så här såg det ju ut igår....


















Grandpa ska få en medalj :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar