söndag 13 oktober 2013

Jaha en normal Söndag...:)

Brad och Bode sover där uppe, Kish och Cooper sover på soffan tillsammans och jag...Jo jag dricker kaffe och kollar lite nyheter och annat! Hur gick detta till? Cooper var helt galen och väckte mig 6.30, ganska snällt ändå får man väl säga...Vi gick upp, han och Bode gick ut, dom fick lite frukost...Bode gick upp o la sig...Cooper lekte en del och sprang omkring där ute...sen kravlade han upp bredvid Kish och nu sover dom båda gott :D Kanske får jag tillbaks mina mornar nu? Härligt!

Så middagen blev riktigt smarrig, men måste säga att den där jakten på Plantains ( Höh enligt translate appen: Mjölbananer ) kunde jag skippat, inte så goda :D Men det hörde ju till så! För övrigt var det riktigt gott! Roligt när man jobbar en hel dag med nåt och det blir bra!

Killarna fick upp min garderob, hundarna höll sig förvånansvärt lugna, så länge jag var stilla, sen åt vi och drack några öl, spelade lite bordskubb och sen fixade vi Kish´s Match.com profil :) Han ångrade sig så fort jag ploppat in allt, skräckslagen, men nu är det försent, betalade för 3 månader också :D:D:D:D

Vid midnatt så var vi så trötta så vi gick o la oss...Kish hade redan somnat och vägrade gå upp till gästrummet så han sov gott på soffan och gör fortfarande uppenbarligen!

Det var frost när jag kom upp, solen var precis på väg upp över hustaken, så otroligt vackert med höstlöven som glöder på morgonen! Ska bli fint tidigt och sen bli lite kallt, blåsigt och eventuellt lite regn också! Vi ska ta den kortare varianten av promenad med hundarna igen - verkade inte störa Bode alls, men vi vill ju inte heller gå emot doktorns order! Sen tänkte jag försöka åka iväg till Ulta´s, jag har ingen ansiktskräm kvar och det kan man inte överleva utan här! Jag kör Bare minerals, tycker den passar mig jättebra! Behöver ta en sväng förbi Bath and Bodyworks också, inhandla diverse tvålar...sen får jag se vad vi bestämmer att göra för middag idag - eventuellt får jag väl handla för det också! Football hela dagen annars, Broncos börjar vid två så det passar mig utmärkt att hinna med allt annat först!

Nu ska jag dricka kaffe och njuta lite av tystnaden tills alla vaknar, Cooper försöker desperat väcka Kish nu...han tycker han ska vakna och leka med honom... Har en känsla av att Kish mår sådär idag, blev en hel del öl, så vi får se hur detta går :) Japp där fick han väckt honom ;) Och jösses han mår riktigt bra ju :D

Ni får ha en fin Söndag (kväll)

Den här skulle jag ju lagt upp i fredags - så här såg det ut med bara en rätt kvar i ugnen i torsdags :)

Kubb blev till nån forma av bygglek...boys will be boys :)
 
Sovande valp, under bordet :)







 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar