tisdag 29 oktober 2013

Tisdag och det är riktigt grått och kallt där ute idag :)

Synd man måste gå ut :D

Fast kanske inte - har inte hört något från Dr G sen jag skickade svar på hennes medelande i Fredags...hmmm kanske hon inte uppskattade att få svar i samma ton som hon skickade?! ;) Jag skickade ett medelande igår och frågade om det var ok jag kom vid 11 och om hon behövde nåt mer än avokado olja...Nä inget svar! Ja men hör jag inget antar jag det är lika bra att åka dit, har ju koden till huset så ;) Idag är planen att göra Chili, Pannbiff m potatismos och en citron - blåbärs tårta :) Borde gå ganska smidigt - sen är det ju dags för kontoret igen - Nästa vecka vet jag inte hur vi ska lägga upp det hela ännu, har tagit ledigt på torsdag då farfar ska få sin medalj i Capitol building :)

Gårdagen var fullspäckad - åkte till Seniorcenter sen till Jerry som inte ville göra nåt - ökentråkigt och jag var sååå trött när jag kom hem :) Tack o lov hade vi kommit överens om att jag var med på mötet Skypevägen så jag kunde ta det lite lugnt ett tag istället för att köra bil i en timme direkt efter - det gick faktiskt jättebra att vara med via datorn!

Hände inte så mycket annat igår, hundvalp var galen hela dagen, måste vart vädret...Brad fixade middag efterssom jag var hemma - smarrig cottage pie :) Han kollade på en blandning av football och Baseball medans jag hade möte...sen gick han och la sig! Jag satt uppe ett tag innan jag också gick o la mig!

Idag är det bara o köra på, ska göra lite kött och potatis i crockpoten nu snart, så middagen är klar när jag kommer hem ikväll! Sen åka vid 10 måste handla lite på vägen...

Igår så var uppdateringarna om Dustin både läskiga och optimistiska - dom var tvungna att öppna skallbenet på honom då svullnaden inte gick ner på kvällen - men operationen gick bra och han fortsätter vara nedsövd tills det gått ner och det är "säkert" att väcka honom - usch så snabbt livet kan förändras!!! Känner sååå med Jeannete och Ed med familj - kan inte förstå hur detta måste vara för dom!! Hua!

Nä nu ska jag ta och fixa i ordning den där middagen och sen gå och duscha...

Ni får ha en fin Tisdag (kväll)

DET ÄR HÖST - KÄNNS SOM HEMMA :D 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar