tisdag 8 oktober 2013

Tisdag och idag känner jag inte för att göra nåt....

och då ska jag åka och handla åt Dr G, åka dit och laga 3 måltider och sen stressa iväg till kontoret och jobba där till 17.45 eller nåt!!! Blä!

Jag är såååå trött, vet inte om det är nån förkylning på gång eller om det är kollaps efter tempohöjningen?!?! Men trött är jag och inte sömnig trött utan bara Trött!!! Blir nog bra snart :)

Gårdagen så var Cooper helt galen så förmiddagen gick åt till att passa honom då han sprang in med sopborstar, tuggade kuddar ( eller snarare öppnade en dragkedja på en kudde och drog ut fluffet ) Lekte med ljusstakar och åt upp både mina peppar frukter och tomater! Inte bra! Han var galen hela dagen och kvällen - tror kanske hans tänder börjar komma ut, dom riktiga :) Idag är han trött och ligger o sover så måste vart utmattande att vara så galen!

Jag åkte till Jerry vid 12 och vi småpratade, sen värmde han upp lite Chili till oss medans jag städade undan och flyttade lådor i medicinrummet - jag fick fixa en Chicken Pot Pie till middag och det tog ju ett tag...Jerry somnade så jag fixade lite med skräpet och annat...Långsam dag då vi inte åkte nånstans eller gjorde nåt! Kom hem efter ett snabbstopp på Target för Hamburger bröd, vi tog en promenad med hundarna, satt och babblade, sen fixade vi middag, hamburgare med Green Chili och ägg - riktigt smarrigt! Vi kollade lite på Football och nyheter sen var det läggdags...Åh vad jag längtar efter sängen redan nu, så skön :) Jag sa det till Brad att Jo vi får nog fixa in en tv i sovrummet i varje fall så vi kan somna som två klubbade sälar där istället för på soffan :D

Jag hann åtminstone bädda nytt i gästrummet och fixa lite där innan jag var tvungen att gå!

Nu måste jag bryna upp lite kyckling och stoppa i Crockpotten så vi har middag ikväll...kl 10 måste jag åka och handla så jag kan komma till huset i tid för att hinna laga all mat :) Dr G har gjort färdigt planen för nästa vecka...jösses - hon är verkligen en tidsoptimist :) Löser sig nog, måste gå igenom hennes recept och se när jag kan göra vad!

Nä jag får sätta fart här, ha en fin Tisdag (kväll)




















2 kommentarer:

  1. OH vad hög och lyxig säng!! Avis här!
    TV i sovrummet kanske är lösningen på allt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är fantastiskt skön och härligt med en så hög säng, man får liksom klättra upp i den men vad gör det :D Hahaha japp kan vara lösningen på ALLLLTTTTTTTT!!!!!!!!

      Radera