lördag 9 februari 2013

Lördag förmiddag :)

Brad var tvungen att åka o visa lägenheten i deras hyreshus, så idag blev det frukost tidigt och promenad efter det och nu är jag hemma igen, kl är 9.40 :D Ganska effektivt för att vara en lördag ;)

Han vaknade dessutom med ont i halsen, så känner mig rätt glad över att åka iväg ikväll :) Hoppas verkligen snön och vindarna inte förstör för oss så vi inte kommer iväg ...Nä nu känner jag mig stygg, men tror faktiskt att mannen själv tycker det är skönt att få vara sjuk i fred :) Jag o Michelle åker ihop och det blir först ikväll men ändå :) Planen var att vi skulle ner på kalas allihopa men det har blivit ändrat (inofficiellt) så nu kör vi tjejkväll istället! Saken är att Brads mormor och morfar, plus moster o morbror kommer idag och vi var bjudna på middag men tackade nej pg a kalaset...Brad vill inte gå själv så vi har liksom inte sagt att planen ändrats :D Vi ska träffa mormor o morfar en hel del ändå och moster o morbror ser vi nästa helg...

Idag under dagen ska jag ta hand om allt kött jag köpte på Costco igår, jobba lite tänkte jag också och sen bara göra mig redo för en kväll hos Linda...Blir bra :D

Gårdagen...jo jag åkte och jobbade hos Bob och Dorothy - Dorothy låg kvar i sängen när jag kom och Bob var på lite dåligt humör...men efter att han och jag satt och pratade lite så blev humöret bättre, Dorothy kom upp och det blev riktigt trevligt :) Jag fixade pannkakor till frukost åt dom och sen städade jag undan i köket och dammsög lite ...blev ca 3 timmar till slut! När jag var nästan klar så kom Dorothy med en porslinskatt i famnen....och jag tittade på detta monster och med min snällaste, dummaste röst säger jag Åh vilken fiiiiin!! ( DU ser Linnéa, även jag drabbas ) Till min fasa så säger hon sen, Jag vill att du ska ha den, jag vet att du kommer ta hand om den och I Love You!!!!!!!!!!! Jeeezzzzz....Jag försökte snabbt säga att - Du vet att jag får inte lov att ta emot något enligt policy...hon bara såg bestört ut och sa - men ingen annan vill ha den (No shit) och jag vill verkligen du ska ha den, Bob och Jag har verkligen fastnat för dig, vi tycker så mycket om dig...vi behöver inte säga nåt....Ja men va fan!!!!!!!!!!! Vad gör man???!!! Det här gjorde Cia:


JAha men välkommen hem till oss då - Kattfan :D:D:D:D:D

Det var ju väldigt gulligt och hade ju känts elakt att inte  ta emot en sån hjärtlig gåva...eller??!!! :D

Efter Bob o Dorothy så åkte jag till svärmor och vi drog iväg till Costco...Vi var väldigt effektiva och jag följde så gott som hela tiden inköpslistan....Vi checkade ut och - jag höll på o trilla av pinnen -



600 dollar...varav typ bara 130 var Kathy´s :D:D:D: Shit!!! Ja ja, jag fick en jäkla massa kött, så vi klarar oss framm till sommaren nästan :) tvättmedel, mängder av kaffe - ja ni fattar ju - men 470 Dollar!!! Tack o lov så var det ju mina pengar :D Brad hade ju slått ihjäl mig annars.....

Kom hem och slängde in saker i kylen och en del ner i källaren, sen var det dags att åka till El Jardin för middag med svärisarna också :D Vi var hemma vid åtta snåret, soffläge och sen sov jag gott på soffan vid 22 eller så, spännande fredag :D

Nu ska jag ta och sätta lite fart här, börja med köttet tror jag och sen jobba på :D

Ha en fantastisk Lördag (kväll)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar