torsdag 14 februari 2013

Torsdag och Alla hjärtans dag...:)

Min man är verkligen Romantisk!!! Valentines Rosor fick jag ...Igår :D Dom var jättefina så klagar inte, vill jag ju tillägga :) Själv så smög jag ut och stoppade ett fint kort i hans bil så han skulle få det på morgonen...Det stod i och för sig I love You more than Bacon på det...vilket kan vara en svår gräns att dra - Jag älskar verkligen Bacon :D Så våra romantiska sidor är väl ungefär lika... obefintliga :)

Gårdagen blev allt annat än vadd jag tänkt mig så idag blir det stressigt :D Fick en Kohl´s broschyr med special deals, en crockpot för 19.99 och en liten deepfryer för 29.99 - Jösses 50 dollar för båda, dessutom så hade dom rea på massa pullover västar, vilket Brad ville ha!! Det var bara att åka dit :D Tur det, för det fanns inte många kvar av något av det jag ville ha!!! Så sen fick jag ju åka hem och snabbt sätta fart med skinkstek i en crockpot och Green chili i den andra :D Pulled pork Burritos med Green Chili till middag!! Fick jobbat en hel del men inte så mycket som planerat...oops! Så idag måste jag iväg och fira av Ellie, hem och städa och sen göra Pannbiff middag deluxe till the Inlaws :D Ska försöka få in nån timmes jobb också! Tur jag handlat hem allt jag behöver!

Svärmor ringde precis och sa att jag inte skulle stressa ihjäl mig med städandet, Brads mormor sa, jag kan inte se ändå, så skit i det :D Tycker om mina  inlaws ;)  Lite uppsnyggning får det ju bli i varje fall...så är det ju bara :)

Just nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan gå o duscha - jo så bra är ledningarna här i the Great America, man kan inte duscha samtidigt som tvätt eller diskmaskinen går, man kan faktiskt inte spola toaletten utan att det stör duschen heller - inget vattentryck :D Sommarstuge vatten hemma i Sverige, som standard här ;) När jag duschat blir det frukost, tror jag kör på våfflor med hallon igen - sen ska jag åka iväg, snabbt springa in på Kohl´s och lämna tillbaks en av västarna på väg till Senior Center :) Sen blir det hem och sätta fart !

Brad mår ivarje fall mycket bättre och jag känner mig fortarande bara småsnuvig - så det är ju jättebra!

Nä nu tycker jag mig höra....tystnad så - dags för dusch!!!

Så här låg Bode hela kvällen igår :


Och så här fina är mina rosor, luktar gott gör dom i hela huset också :)


Ha en fin Torsdag (kväll) Och Happy Valentine´s Day ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar