onsdag 6 februari 2013

Onsdag, trött....

Sicken natt...Gick o la mig vid 23 somnade men vaknade igen vid 0.30, somnade om igen, vaknade igen vid 1.30 - då hade Brad gått o lagt sig i gästrummet, stackarn ( jag snarkar som fan varje gång jag somnar, brukar bli tyst sen... ) Somnade till igen och vaknade igen vid 2.30...då kunde jag inte somna om - Allt detta pga menssmärtor från helvetet!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kl 3.20 gick jag upp och proppade i mig 2 treo och kunde somna om vid kanske 4 och sov till 5.30 - Det var min sömn i natt!!! För fan...varför, varför gick jag inte upp vid 1.30 åtminstone och tog dom där pillren :) Det kändes verkligen som om nån satt en kniv rätt in i äggstocken eller nåt och vred om då och då....Förlåt för mina grafiskt beskrivna kvinnobesvär...men det här är ju fan inte klokt!! Inatt längtade jag till klimakteriet :D

Känns bättre nu dock :D Tror mina kvinnodelar är kvar hemma i Sverige för jag har aldrig haft såna här problem på natten förut, dom har kommit under dagen :D

Gårdagen var en bra dag, jobbade på och fick gjort allt jag ville få gjort, fick skypat lite med mamma, mailpratat med Mr MG...tog mig sen en härlig paus ute i solen med en öl - jag satt i Linne och var barfota vill jag bara tillägga, som en sån där härlig Majdag hemma i Sverige, när man sitter i lä såklart och detta i början på Februari :) Tvättade två maskiner tvätt, varav den ena ligger kvar i tumlaren kom jag på nu - oops :) Vi grillade till middag och hade en trevlig kväll :D Det hände inte så mycket annat igår...

Idag så blir det jobb med mina galna nya klienter :D Börjar kl 10 sen slutar jag när dom vill jag ska sluta, kan bli vad som helst :D Ska visst bli en fantastisk dag med varma temperaturer för att sen vända och bli snö ikväll ?!?! Colorado i ett nötskal...

Förhoppningsvis är jag ledig från mitt dagsjobb resten av veckan så jag kan få färdigt MG filerna...Rätt skönt att bara jobba en dag i veckan med dagsjobbet, fast det krävs ju att jag har annat att jobba med då förstås :) Man måste ju tjäna lite pengar liksom...

Nä nu ska jag gå och sätta tumlaren på fluff och gå och göra mig nåt att äta, så jag kan proppa i mig lite mer piller sen, känner att kniven är på väg att vridas om där nere snart igen :) :)

Lite såna där Kom till Colorado i Februari bilder :D



 
HA en underbar Onsdag och massa extra kramar och Kärlek till Malin som har en skitdag :D Pöss på dig imorgon är en ny och bättre dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar