lördag 16 februari 2013

Lördag förmiddag...

Idag så blir det lite jobb medans Brad är iväg och hyr ut sin lägenhet...sen ska vi ta en lång härlig promenad i det fantastiska vädret!!! Solen skiner och det känns som vår - ca 10 grader just nu, ska bli uppåt 15 :) Så efter promenad så tror jag det blir trädgårds häng med en öl eller två.....Inga andra planer för dagen, lugnt och skönt! Brad är jätteförkyld fortfarande och jag själv dras med små snuva och huvudvärk - bäst o ta det lugnt så jag inte blir lika dålig som herrn i huset!

Gårdagen...jo jag jobbade på förmiddagen, fick sitta och ringa massa samtal och annat för gamlingarna - dom hotade med att byta ut oss och en massa annat tjaffs - tur dom är rätt roliga i sina agressioner :D Jag kom där ifrån vid 13.00 och åkte hem...åt lite lunch, läste lite tidning och jobbade på lite med MG tills Brad kom hem. Brad var jättetrött och jag kände mig inte alls sugen på att vara social så hej o hå - vi skippade åka till Svärföräldrarna!!! Så skönt, känns lite hemskt men precis vad vi behövde så...

Linda tittade förbi en sväng innan hon skulle hämta killarna hos Peg o Denny...sen kollade vi lite tv - Brad somnade och jag fortsatte kolla nån timme eller så, sen somnade jag också :D Vaknade vid 0.30 och då hade Brad redan gått upp och lagt sig...Idag vaknade jag tidigt, men Bode låg och gosade lugnt så jag låg kvar tills kl var 7 :D Gick upp, gjorde kaffe, skypade med mamma medans Brad gjorde frukost - Kl 8.15 hade vi redan ätit :O Jösses! Brad tog en kort prommis med Bode medans jag började jobba...nu tar jag en minipaus, medans min Treo ska hjälpa bort huvudvärken! Sen ska jag jobba på tills han kommer hem och vi kan ge oss ut!

Känns som en bra dag :)

Nu ska jag sätta fart så jag får gjort nåt...mitt mål är en Prdouktgrupp om dagen :D Den jag håller på med är den största så lär ta sin tid!

Ha en fantastisk Lördag (kväll)

Nån väntar på sin Husse, så fort Brad åkte så satte han sig i trappan, där han har full uppsikt över gatan utanför :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar