lördag 2 februari 2013

Lördag, solen skiner kl är 7 och jag har huset för mig själv...

En stund till :D

Jag vaknade vid 5.30 - mina agressioner mot CSN gjorde mig helt slut igår så jag somnade nog 5 sekunder efter Brad på soffan vid 21.30 eller nåt :D Vaknade på soffan vid 0.30 och gick upp o la mig - Väldigt utsövd kl 5.30 :D

Gårdagen...

Jag spenderade hela morgonen med att tjaffsa med nån obstinat Klimakterie kossa på CSN :D Sen spenderade jag resten av morgonen för att försöka leta upp mina lagliga möjligheter och även dom mindre lagliga - Svaren jag hittade, mycket tack vare en god Swea vän Anna : Jo hade jag bara vart oärlig från början och inte försökt göra rätt för mig så hade jag kunnat segla på en räkmacka och inte betalt ett skit :D Men nu i och med att jag skrivit mail fram o tillbaks ända sen jag flyttade över hit - så är jag TOTALLY FUCKED :)  Tack för den! Jag visste det  - men dom säger ju att ärlighet lönar sig i längden, ser fram emot den dagen då det faktiskt visar sig vara sant!!!:) Till Er som kanske inte riktigt fattat mina agressioner...Dom kräver mig på pengar från 2011 pga att jag inte skickat in ett ICKE befintligt skattebesked - dom har dessutom lagt på en jävla massa ränta och feta straffavgifter...Jag var i kontakt med dom förra året och ingen sa något om detta - dom har alltså i mina ögon kört extremt ful taktik för att tjäna lite extra pengar på mig!!! INTE GILLA!!!

Önskar att jag hade pengar så jag kunde betala av hela skiten och få tyst på dom...Flera veckor av att vara arg ( jag brukar ju sällan bli arg, krävs rätt mycket - fast blir jag arg så blir jag jävligt arg utan rim och reson - obstinat Klimakterikossa???!! :D ) tar för mycket på mina krafter :D

Efter detta så gav jag mig iväg till frissan :) Det var skönt - så här såg jag ut under tiden och efteråt :D



Hon fick fria händer ( då jag hade ett fett presentkort ) Så hon körde på med någ Chestnut brun Lowlights och vanliga blondare Highlights ...och klippte en jäkla massa :) Blev nog ganska bra, vi får se när jag tvättat det och lockarna kommer fram igen :D

Efter frissan så träffade jag farfar och svärfar för lite lunch på Serafinis, ligger precis bredvid frissan - trevligt!! Kom inte därifrån förrän kl var 14.30 nästan...Hade tänkt göra massa saker men ville hem och föröska prata med IRS och fixa saker...så åkte hem! Sen kom Brad och sen var det natta :D

Idag däremot, pigg och utvilad och agressionerna ligger i vila för ett par dagar...så ska jag snart åka och hämta svärmor! Vi ska först till Ultas och shoppa upp oss på onödiga saker, vi fick båda 20% av på hela köpesumman - gäller bara idag! Sen ska vi till Costco - Frysen måste fyllas upp :D

Vi funderar på att gå ut och äta ikväll...vi får se när det väl kommer till kritan :D Brad ska på en begravning medans jag shoppar ;)

Nu ska jag ta och gå och göra mig redo för dagen :)

Så här guldskimrande såg det ut när solen gick upp över grannarnas hus :D



HA en fantastisk Lördag :)



2 kommentarer:

  1. skit csn...jag har bare ett år kvar att betala tack ock lov...vi skulle bytt:)

    SvaraRadera
  2. JA gärna, vi kanske kan byta nu?????? :D

    SvaraRadera