tisdag 5 februari 2013

Tisdag, varmt o skönt idag??!!??!!

Varje gång dom sagt det nu den sista tiden...så har vinden vänt och nä ingen rekordvärme :) Så vi får väl se....dom säger runt 15 grader :D Just nu skiner solen och det är 1 plusgrad...Spännande värre!

Gårdagen spenderades på Senior Center sen hem och jobbade med MG - det var den dagen det! :) Maken kom hem och var tyst och trött och såg allmänt sur ut - var det dags igen då kanske???!! :D:D

Jag fick ett samtal på morgonen igår, från Laura, en av mina chefer...det fick mig att undra...Hej hur mår du? Tack bra :D När ska du jobba denna veckan? Öh borde inte du tala om det för mig? Jo men när ska du jobba med Dorothy? Öh som sagt...borde inte du tala om det för mig? Det enda jag fått veta från Er är ju onsdag!?! Ok, på Dorothy lät det som du skulle jobba hela veckan!! - Jaha men har NI två bokat det så är det ju det jag ska göra, eller???!! Inget svar...Ja men ändras ditt schema så kan du väl höra av dig!!?? VA??? Ändras mitt schema så är det väl du som ska höra av dig till mig?? Ja men när du är där menar jag...Jaha ok men det vet jag väl inte förrän jag är klar då eller???  Va fan - jag spenderade hela dagen med att försöka fatta va fasen hon pratade om?!!! :D Visste inte jag kunde boka upp mina egna tider med en klient :D:D:D Skumma människor!!!

Idag ska här jobbas på som fasen igen, bara hoppas att mitt schema inte ändras för det här kommer ta ett tag :D Försöka tvätta lite under tiden så man har kläder att sätta på sig....Måste ringa och boka om min Kiropraktor tid också, har en tid imorgon 10.30 - då jobbar jag ju faktiskt med Dorothy :D

Har jag tur så slutar svärmor jobba tidigt och vi kan åka iväg till Costco, så behöver fokusera här på morgonen :) Blir nog bra, har ju torsdag och fredag på mig också, om inte schemat ändras då förstås :D Kommer maken hem på samma humör så kan jag ju lika gärna jobba ikväll också ;)

Nä men så mycket annat spännande hände ju inte igår...dags att sätta fart med mina filer :D

Ha en fin Tisdag (kväll)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar