fredag 17 maj 2013

Fredag och ännu en varm och härlig Dag :D

Närmre 90 F idag - alltså strax över 30...Puh!! Ja jag vet att ni älskar värme men det gör inte jag :D Jag orkar inte göra nåt i värmen och idag ska jag jobba med Jerry vilket kan innebära, antingen åka nånstans eller ta hand om lådor och organisera inne - vem vet ?!?! Ingen plan idag så hoppas han är på shopping humör - alltid svalt o skönt i affären ;) Mornarna är sköna dock och även kvällarna så ska ju inte klaga!

Jag har en väldigt fullspäckad dag idag, tvätt nr 1 är redan igång snart dags för nr 2 när nr 3 är i så måste jag åka till total beverage - dom har mega rea på Yellowtail vin - vilken som helst för $3,99 - går ju inte att missa :) Måste ha nån liten gåva med till Linda o Mike imorgon så vin blir en bra sak :D Efter shopping där så måste jag hem och fixa det sista med tvätten - innan jag måste iväg till Kohl´s innan jobbet! Måste betala räkningen så vi inte får avgifter! Sen jobb fram till fem - halvsex - hem och invänta Brad som är på happy hour...sen blir det hel special till middag :) Ja just det måste fixa potatismoset innan jag åker också....tur kl bara är 7 :D

Så nu är tvätt nr 2 i maskin :) Och kaffe kopp nr 2 är på gång! Jag har en sån där plan att följa...När kaffet är slut så måste jag sätta fart.....

Gårdagen var en helt ok dag - jag fick skälla på Grumpy´s speciellt Bob igår, han var på uruselt humör och gormade och hade sig! Vi åkte till affären...det var typ det vi hann med i mellan gormandet.....

Oh fan nu ringde chefen och bad mig komma och jobba - NU! Va fan!! Känner mig som ett as om jag säger nej men ni ser ju min plan för dagen....Köra till Greeley och hämta massa saker och tillbaks...AHHHHHHHHHHHHHH Anställ mer folk!

Japp då får jag åka och jobba nu då - dom ville ha mig där om en kvart jag sa nä det går inte jag har inte duschat eller ätit frukost - 8.30 så om en timme!!! Skit också!!!

Ja ja här får ni bilder istället för ord :D Det var en bra dag igår, Heja Sverige!!!!

Och Grattis Norge På dagen!!!!

Ha en fin Fredag (kväll)
Varför är Ultra republikaner så bittra????










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar