tisdag 21 maj 2013

Tisdag, ledig dag :)

Men är på jäkligt dåligt humör ändå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SERIÖST???!!! JAG HAR JU SKICKAT IN PAPPREN DOM BEGÄRDE _ DET FINNS JU INGA UPPGIFTER FÖRRÄN NÄSTA ÅR HOS IRS - VA FAN ERA FYRKANTIGA BYROKRATER!!!!!!! FÖRBANNADE JÄVLA IDIOTER!!!!!!!!!!!!!

KÄNNS SOM SOMMAREN ÄR SMÅTT FÖRSTÖRD - HAR REDAN BETALT IN NÄRA 7000 SEK I ÅR - DET HÄR ÄR MER ÄN VAD JAG TJÄNAR LIKSOM ............

 
Men jag tror inte jag orkar hålla på längre - Dom vinner!!  Jag får väl låna pengar och ha ett skitår helt enkelt!!!! eller helt enkelt föra över allt jag tjänar...Känns ju verkligen värt att jobba nu!!!! Stå ut med massa sura, galna gamlingar och skit bara för att ge pengarna till dom här asen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag hade jag tänkt ha en härlig dag, med lite plantering och shopping - sen en lunch med Michelle, men hon måste jobba så nu blir det väl städa istället - bläääää!! Nä usch känner mig inte alls speciellt glad idag!!!!

Igår så åkte jag till grumpy´s och var där från 9.30 - Dorothy hade trillat 3 gånger till - Det här funkar nog inte så länge till - hon kommer slå sig så illa så hon blir sängliggande snart! Bob blir ju bara surare och surare i takt med hennes trillande så han kollapsar väl samtidigt!!! Jag fick hjälpa henne med tvätten och massa annat och sen stressa iväg i rally fart till McDonalds och till Jerry...Vi slängde i oss mat och sen iväg till njurdoktorn...hem när vi var klara och vi började mecka med sprinklersystemet....ett av sprinkler huvudena är kasst, men vi fick inse att det nog får ringas in en expert :) Fixade middag till dom efter det och sen hem!! Jag kom hem och kollade lite nyheter - Oklahoma....fy fan! Sen slängde jag i mig rester till middag och drog iväg in mot stan och Julmarknads möte - var hemma vid 22 och slängde mig på soffan med sista avsnittet av Greys Anantomy :)

Det var min dag det!!!

Nu ska jag försöka hitta nåt sätt att bli på bättre humör och försöka njuta av min lediga dag!!!!!!!!!!!

Ha en bra Tisdag (kväll)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar